Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jillyz199 schreef:Miepie1980 schreef:Zeg, je mag wel iets netter reageren. Geldt voor jou en ook voor wat anderen.
Maar goed, wil je vriendin er op blijven rijden dan moet ze les nemen met die pony. En dan niet van jullie maar van een gediplomeerd instructrice.
Anders lekker laten rusten. Niet mee bemoeien. Niet jullie pony, zij wil geen advies, dus niet jullie probleem.
Ik geloof niet in pony's die een hekel hebben aan 1 iemand en dus die er af gooit en een ander niet.
Een andere oplossing zie ik ook niet.
Ja sorry, voor het wat aangevallen praten. Maar voor penny's uit gescholden worden is ook niet oke.
Ja, we hadden al gevraagt of ze op les wou samen met ons. Maar dit wil ze niet.
LYSANNO schreef:Hou aub even je bek over dat penny alarm.

LYSANNO schreef:Hou aub even je bek over dat penny alarm.
hittepit_12 schreef:LYSANNO schreef:Hou aub even je bek over dat penny alarm.
Als je ook op deze manier tegen je vriendin praat begrijp ik dat ze niet luistert.Voor de rest proberen sommigen goede adviezen te geven en dat wordt zo van de tafel geveegd..........
Ik denk dat jullie eerst maar naar jullie zelf moeten gaan kijken en daarna naar een ander.
Tevens heb ik getemd
LYSANNO schreef:Wie the fock zegt dat ze ons negeert? als ze ons nog telkis vraagt of we op haar pony mogen willen rijden.
_danieke_ schreef:Thankyou!LYSANNO schreef:Hou aub even je bek over dat penny alarm.
zal ik jou eens een tip geven ?
ga niet met zo'n houding hier iets op bokt posten, en al helemaal niet op zo'n arrogante manier.
ten tweede zou ik toch eens even volwassener reageren, zonder te schelden.
en de derde tip, ga iemand anders vervelend met je penny verhalen.. en ga lekker verder met het rijden en alles waar jullie toch zo goed in zijn.
en ja je bent op en top penny

LYSANNO schreef:Ja idd. Respect tegen over anderen mag wel idd. Doe niet als of ik minderwaardig ben omdat ik toevallig een 'penny' ben.. en dat ik het dan slechter dan jullie weet en dat ik met dit en dat fout zit. Wat een respect! super!

LYSANNO schreef:hittepit_12 schreef:Als je ook op deze manier tegen je vriendin praat begrijp ik dat ze niet luistert.Voor de rest proberen sommigen goede adviezen te geven en dat wordt zo van de tafel geveegd..........
Ik denk dat jullie eerst maar naar jullie zelf moeten gaan kijken en daarna naar een ander.
Tevens heb ik getemd
Ze luistert wel..
LYSANNO schreef:"]
Hou aub even je bek over dat penny alarm.
[/quote]Thankyou![/quote]

LYSANNO schreef:Ik wil gewoon tips wat we moeten doen, kom op, en niet ''penny alarm'' enzo horen. Wie word daar nou beter op?