Pipo schreef:Je mag daar heel gek van worden Appie, maar als je dit soort dingen plaatst is de kans dat je commentaar krijg, of kritiek het is maar hoe je het wil noemen. Iedereen heeft ervaring gekregen door het te doen, de meeste onder begeleiding van iemand die daar veel ervaring in had, net zo lang tot deze weer ervaren was. En zo blijft men de kennis doorgeven. En dat gebeurd ook op dit soort fora.
Dat snap ik ook wel, maar ik bedoel dat sommigen hier dingen zeggen zoals; ga eerst meer kennis opdoen voordat je aan een paard begint. Dat vind ik niet kloppen, want je komt nou net aan kennis als je met paarden omgaat! Dat je kritiek krijgt is heel normaal, maar op welke manier vind ik ook belangrijk, leg uit wat ze fout doet, maar ga niet zeggen dat zij het zoveelste verpeste paard aan het beleren is.... en soms komt het nou eenmaal over alsof je jezelf nogal geweldig vind, maar dat zal bij iedereen wel anders zijn dus daar geen gezeur over.
Het gaat mij er trouwens niet om dat ik gek word van de kritiek, dat is nou juist de bedoeling van dit forum, maar ik word er gek van op welke manier die kritiek gebracht word....maar da's voor sommige mensen nou eenmaal niet te begrijpen....
Ze kraken je af (wat af en toe best begrijpelijk is), gooien opmerking naar je toe alsof je de zoveelste "ramp" in de paardenwereld bent en zelf doen ze zich voor als de beste paardenkenners. .... dat vind ik niet kunnen.