VD : Zit en Lig foto's van Rydar (en mexx)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:48

Ach Debo ben je weer bezig .... leer je het nu nooit .... en ja ik ben er ook weer ff, maar dat omdat je denkt mij ook weer eens een veeg uit de pan te geven.

Maar meissie, je vergeet 1 ding .... je kan mij en vele andere uitmaken voor van alles en nog wat, maar wat denk je te bereiken? De stoom komt weer eens uit je oren en dat is dan ook alles wat er bij jou gebeurd ...

Ik vind het wel een eer dat je al dat soort dingen schrijft ... de mensen die je kennen weten dat je toch altijd zaken anders voorsteld, dus hoe negatiever jij over iemand spreekt/schrijft hoe positiever die persoon is, ik zou mij pas druk gaan maken als je positief over mij of andere gaat schrijven.

Ik denk dat je de berichten zoals Viv en andere met goede bedoelingen richting jou schrijfven toch eens moet gaan lezen zoals ze bedoeld zijn en niet zoals jij zelf berichten schrijft. Deze berichten zijn positief opbouwend bedoeld namelijk.

Het is heel knap wat jij met Rydar hebt gepresteerd, voor Rydar dan, want jij hebt maar voor 1 persoon gevoel en zelfs voor die persoon ontbrekt het respect en die persoon zit jou altijd in de weg ... dat ben je namelijk zelf. Voor andere mensen heb je geen respect, die gebruik je als het je uitkomt en die eis je voor 100% op, dit geldt ook voor dieren, daar heb je ook geen liefde of respect voor en die dienen voor jou alleen voor eigen eer en glorie.

Ik denk dat je er eens verstandig aan doet je wat op de vlakte te houden, want steeds meer mensen hebben alleen maar medelijde met je en verder niets en op een gegeven moment is ook het medelijde weg en ben je weer een paar vrienden kwijt ... althans jij vind dat vrienden. Ik zal nu dus ook niet uitvoerig ingaan over jou omgang met o.a Rydar en je eerdere pony.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:09

Jee kunnen jullie je niet beter bezig houden met andere dingen!!!

Het is mooi weer, ga lekker in de zon liggen ofzo Gaaaap

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:14

Manda schreef:

Wijze raad, alleen zelf volg je hem dus ook niet op

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:18

MaF_"]
[quote="Manda schreef:

Wijze raad, alleen zelf volg je hem dus ook niet op
[/quote]

Ik ben aan het eten Haha! Dat moet ook gebeuren, en waarom dan niet eventjes voor de computer. Daarna ga ik wel weer de zon in

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:24

Hmm... Wat een gezellig topic is dit!
In mijn ogen is er niets mis met een jaarling leren liggen oid... maar het moet niet te vergaan, idd zoiets als piaffe, compliment. Echt veel verstand van VD heb ik absoluut niet! Just for the record. Ik heb alleen mijns inziens wel genoeg verstand van paarden in het algemeen om te weten dat een paard zoiets onder dwang niet graag doet. Aan de uitdrukkingen van Rydar en Mexx te zien hebben ze er geen problemen mee, en er zelfs lol in! Zeker een shet, die toch al niet de domsten zijn, zal niet gauw iets doen waar ie het niet mee eens is...

Ik ben het ook niet met alle dingen eens wat Debo doet, ik ga alleen niet oordelen omdat ik Debo zelf niet ken. Iedereen maakt fouten en doet verkeerde uitspraken, daar kun je niet omheen. Maar ga iemand niet op zulke dingen afrekenen, dat is flauw. Dingen komen op een forum vaak anders over dan bedoeld, heb ik inmiddels wel gemerkt..

Voor Debo: Ik vind het knap wat je met je paardjes doet... Rydar is een superpaard. En zolang je Mexx niet overvraagd is er volgens mij niets mis mee. En wat dat meelopen op het strand betreft... ik vind het alleen maar geweldig om te zien dat 3 wezens zo lekker met elkaar kunnen opschieten, en dat Mexx dat vertrouwen heeft!

Groetz, Marieke

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:25

Eet smakkelijk Lachen tja er zijn ook mensen die moeten werken en dan is een beetje afwisseling op bijvoorbeeld bokt wel leuk *LOL*

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:45

Ik vind mexx echt te jong voor dit soort ongein, maar het is en blijft jouw shetje.. Scheve mond

Waar ik me vooral aan stoor is het feit dat je dit soort topics maar blijft plaatsen terwijl je weet dat er weer precies dezelfde reacties komen. In mijn ogen is dit dus puur negatieve aandacht vragen (of je hebt toch wel een enorme stalen plaat voor je hoofd Haha!), waarna je reageert met 'iedereen is tegen mij terwijl ik zoooo ontzettend goed ben met mijn paardjes en meer verstand heb dan heel bokt bij elkaar.. waar halen ze het lef vandaan zo op mij te reageren..' (dit lees ik dus tussen de regels door in jouw reacties Haha!). Dat je stef de VD-koniging noemt vind ik ontzettend kinderachtig en arrogant.. maar dat is al eerder gezegd.

Jouw volgende reactie is natuurlijk al te voorspellen.. ik moet mn mond houden, heb er geen verstand van.. blablabla.. Het is altijd zo makkelijk om de schuld bij de anderen te leggen. Als je niks met het advies wilt doen, dan moet je die foto's van mexx maar niet meer plaatsen. Tenzij je geniet van alle negatieve aandacht natuurlijk..

Die quotes waren trouwens wel goed gevonden! Zo zie je maar hoe makkelijk je jezelf tegen spreekt, of beter gezegd, hoe snel iemand van standpunt kan veranderen.

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:52

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer die 2 verwaarloosde pony's aan de beurt zijn... Scheve mond

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:58

tjeeeez ik heb niet alle reacties gelezen, tot aan stefs eerste reactie en ik ben het er ABSOLUUt mee eens, waar ben jij mee bezig zeg.
Ik zit me hier echt kwaad te maken, waarom heb jij ooit zo´n jonge pony gekocht
Van rydar vind ik het erg leuk dat hij het kan, zeker wel Maar je bent echt ontzettend stom bezig, en waarom zou stef de koningin VD zijn, ben JIJ nu echt ZO ontzettend dom Frusty Misselijk

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 16:06

missy_m schreef:
Ik vind mexx echt te jong voor dit soort ongein, maar het is en blijft jouw shetje.. Scheve mond

Waar ik me vooral aan stoor is het feit dat je dit soort topics maar blijft plaatsen terwijl je weet dat er weer precies dezelfde reacties komen. In mijn ogen is dit dus puur negatieve aandacht vragen (of je hebt toch wel een enorme stalen plaat voor je hoofd Haha!), waarna je reageert met 'iedereen is tegen mij terwijl ik zoooo ontzettend goed ben met mijn paardjes en meer verstand heb dan heel bokt bij elkaar.. waar halen ze het lef vandaan zo op mij te reageren..' (dit lees ik dus tussen de regels door in jouw reacties Haha!). Dat je stef de VD-koniging noemt vind ik ontzettend kinderachtig en arrogant.. maar dat is al eerder gezegd.
...........................
Tenzij je geniet van alle negatieve aandacht natuurlijk..

Dit is precies wat ik ook al had aangegeven in een eerdere reactie.
Het is gewoon vragen om negatieve aandacht om daarna te kunnen zeggen: iedereen is tegen mij blablabla.
Als je al weet dat er ontzettend veel negatieve reacties zijn geweest op je eerdere topics waarin je met een jaarling al bezig bent om pirouttes te doen waarom plaats je dan keer op keer weer topics met hetzelfde ondewerp.
Grow up!
Als je van niemand wil aannemen dat een jaarling toch echt te jong is voor dit soort ongein houd dan de eer aan jezelf en plaats ook geen foto's van weer een nieuw kunstje.
Maar goed dit is mijn mening je moet hetzelf weten maar ik word er onderhand echt niet goed van. Telkens weer een nieuw topic waarvan je al bij voorbaat weet hoe dit gaat lopen.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 16:28

Hai Debo,

Ikzelf heb me ook niet erg populair gemaakt op Bokt, met dingen die ik heb gedaan.
De mensen op Bokt hier hebben ook een ander beeld van mij, dan ik eigenlijk ben.

Okee, ik ben wat hard-leers, maar ben heeeeel erg gevoelig voor kritiek.
Heb jij dat niet dan?

Ik ben nu zover dat ik niets meer over mezelf en de paarden durf te plaatsen. Krijg er toch alleen maar gezeik van.

Maar ik vraag me af of jij dat helemaal niets kan schelen wat ze zeggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:09

Joyce schreef:
tjeeeez ik heb niet alle reacties gelezen, tot aan stefs eerste reactie en ik ben het er ABSOLUUt mee eens, waar ben jij mee bezig zeg.
Ik zit me hier echt kwaad te maken, waarom heb jij ooit zo´n jonge pony gekocht
Van rydar vind ik het erg leuk dat hij het kan, zeker wel Maar je bent echt ontzettend stom bezig, en waarom zou stef de koningin VD zijn, ben JIJ nu echt ZO ontzettend dom Frusty Misselijk

Idd Joyce!
Ik heb dan wel alle reacties gelezen.
Maar als je niet tegen de ''kritiek'' kan die je krijgt, waarom blijf je dan bezig met topics erover te openen Verward
Sorry maar dat snap ik gewoon echt niet.
Zeker is het leuk dat het met Rydar lukt, maar Mexx is een jaarling Debo ...
En ik ik vind het echt raar waarom Stef VD Konigin is volgens jou ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:40

Boogiegirl schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer die 2 verwaarloosde pony's aan de beurt zijn... Scheve mond

die heb ik opgegeten lekker joh Vork ... tuurlijk niet die lopen heerlijk in de wei paard te worden

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:43

Waarom krijgen zij wel de kans om paard te "worden" en Mexx niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:43

Debo"]
[quote="Boogiegirl schreef:

die heb ik opgegeten lekker joh Vork ... tuurlijk niet die lopen heerlijk in de wei paard te worden
[/quote]

Zijn ze nog geen paard dan Schijnheilig

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:58

Ik heb zelf ook een jaarling shetlander. Zij is denk ik net zo oud als Mexx is. Het enige dat ik haar aan het leren ben is meelopen aan een touwtje, verkeersmak maken, en voetjes geven, vast staan en knuffelen. Voor de rest mag ze lekker in de wei mijn grote pony pesten. Een keer heb ik in haar bijzijn mijn andere pony de spaanse pas laten doen. Dat doet zij nu elke keer, ik vraag het nooit en zij doet het. Waarom? Zij heeft gezien dat bram (mijn andere pony) beloont werd voor de spaanse pas en nu doet zij het de hele tijd door, in de hoop ook een snoepje te krijgen! Elke keer als ik VD oefen met m'n andere pony zorg ik ervoor dat de kleine ergens anders staat. Zij kan gewoon die link niet leggen en doet alles alleen voor een snoepje, ze is gewoon nog te jong voor dit soort dingen.
Ik zorg er eerst maar voor dat ze wat ouder in der koppie word en meer dingen uit elkaar kan houden voor ik iets van VD vraag!

Duidelijk lijtk me zo, wat mijn standpunt is bij deze foto's.

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:11

Ach als je alles leest van de mensen die echt met liefde en verstand bezig zijn met dieren, is eigelijk wel duidelijk dat Debo net een gefrustreerde vader is die zijn zoon dwingt te voetballen, omdat paps zelf zo graag een groot voetballer was geworden .... en pappa zegt steeds dat zoonlief het zo leuk vind en het zelf wil ....... Of is het meer die moeder die zelf niet op een stoepje kan lopen, maar ooit droomde op de evenwichtsbalk te schitteren ... maarja ze had een slechte rug ... en nu dwingt ze haar dochter elke keer weer "gezellig" naar gym te gaan om te worden wat zij nooit is geweest ...... en het dochtertje vind het zo leuk, ZEGT DE MOEDER .... kortom niet de paarden willen het, maar iemand die zelf niet meer op een paard mag en zodoende nog eer wil behalen, desnoods ten koste van een dier .... ik vind dat gelijk staan aan dierenmishandeling! Boos!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:16

#Ymke# schreef:
Ik heb zelf ook een jaarling shetlander. Zij is denk ik net zo oud als Mexx is. Het enige dat ik haar aan het leren ben is meelopen aan een touwtje, verkeersmak maken, en voetjes geven, vast staan en knuffelen. Voor de rest mag ze lekker in de wei mijn grote pony pesten. Een keer heb ik in haar bijzijn mijn andere pony de spaanse pas laten doen. Dat doet zij nu elke keer, ik vraag het nooit en zij doet het. Waarom? Zij heeft gezien dat bram (mijn andere pony) beloont werd voor de spaanse pas en nu doet zij het de hele tijd door, in de hoop ook een snoepje te krijgen! Elke keer als ik VD oefen met m'n andere pony zorg ik ervoor dat de kleine ergens anders staat. Zij kan gewoon die link niet leggen en doet alles alleen voor een snoepje, ze is gewoon nog te jong voor dit soort dingen.
Ik zorg er eerst maar voor dat ze wat ouder in der koppie word en meer dingen uit elkaar kan houden voor ik iets van VD vraag!

Kijk, dat is tenminste beetje normaal omgaan met een 'jaarling'!
Die zet de kleine even op een andere plaats als ze met de ander VD aan het doen is omdat haar jaarling het alleen voor een snoepje doet, omdat ze er gewoon te jong voor is...
Daar zou jij ook eens aan moeten denken.
Niet dat ik verstand heb van VD enzo, ik moet zelf nog veel leren, maar als ik al die reacties zo lees, dan zijn de meeste het er niet mee eens en ik zelf ben er ook niet mee eens, dat je dit met een jaarling doet.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:17

ymke, ben blij dat jij dat wel inziet! Klinkt erg wijs
En MaF, vrees dat je erg gelijk hebt met je laatste stukje!

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:20

leuk dat rydar dat allemaal kan!
Maar ik vind het echt SNEU dat je hetzelfde ook aan een jaarling probeert te leren. Geef dat beestje nog gewoon wat langer de tijd en ga jezelf ondertussen vermaken met een volwassen pony/paard. Krijg nu meteen weer het idee dat shetlanders weer de dupe worden omdat ze zo klein en weerloos zijn. Laat hem eerst uitgroeien en botten en bespiering krijgen voordat je dit soort dingen gaat doen! Dan heb je langer plezier van hem, dat kan ik je verzekeren!

groetjes yvette

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:20

Ik reageer dus ook nog even voor dat er een slotje opkont Knipoog

Ten 1e MaF_ heb jij je soms alleen maar aangemeld om Debo af te zeiken? Want al die berichten (6) die je hebt geplaatst gaan over wat Debo fout doet enz. enz.

Ten 2e Debo. Ik vind het hartstikke goed dat Rydar dit al kan en van Mexx natuurlijk ook! Ik zie niet het probleem er van in dat Mexx kan liggen. Waarom? Nou, omdat ze uit zichzelf ook gaan liggen! Nu kan hij het toevallig op commando Is dat dan zo erg? Gaat hij hier dood aan? Nee! Voor al die anderen: Debo zegt zelf dat Mexx op de wei komt en lekker met Rydar kan spelen en ook paard zijn. Hij heeft ook z'n jeugd hoor! En ik weet bijna 100% zeker dat Debo hem niet de hele tijd laat liggen zo van: Lig, opstaan, Lig, opstaan enz. enz. dus...

Ten 3e De regels van ITP lijken me erg duidelijk...anders lezen jullie ze gerust nog ff door...Haha! Knipoog

Ten 4e Get a life en als je het er niet mee eens bent reageer dan niet of stuur desnoods een PB'tje naar de betreffende persoon!

Dit is mijn menig. Hier hoeft verder niet over gediscussieerd te worden want ik verander mijn mening toch niet. Als je hier toch op wwil reageren doe dat dan via PB om verdere verzieking van dit topic te voorkomen Haha!

Groetjes en veel plezier met buitenspelen Felicitas Party!!

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:36

#Ymke# schreef:

Kijk, dát vind ik nou een goed standpunt! Ik kan echt helemaaaaal NIET tegen mensen die elkaar dan zo gaan afzeiken... dan vraag ik mezelf ook wel af: *wat doe ik hier* mja... ik hou er over op en bemoei me er verder niet meer mee....heb wel wat beters te doen Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:45

Debo,ik vraag me af waarom je niet met rydar verder gaat??En mexx gewoon laat staan??Ik heb zelf ook een jaarling hengstje (shet)Ik moet er niet aan denken dat hij nu al van dit soort trucjes kan....Zie het is in en laat dat beestje is lopen..Ik kan hier erg kwaad om worden...Zeker omdat het beestje de pas en een piroutte ook al kan...Waar zit jou verstand????

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:56

dan reageer ik nog ff.. alles wat rydar doet zoals voetje enzo.. dat doet mexx dus na ook voor een snoepje.. dat was tijdens die show al.. maja ik ga verder niks meer zeggen ik w8 ook wel op een slotje

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:57

Ach iedereen moet doen wat ie niet laten kan, mijn 1,5 jarige merrie staat lekker in wei, haal ik op z'n tijd uit de wei, poets en wandel ik mee, maar verder ook niet. Als ze 3 is heeft ze nog een heel leven voor haar waarin ik dingetjes met haar kan doen.