Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MaF_"]
[quote="Manda schreef:Jee kunnen jullie je niet beter bezig houden met andere dingen!!!
Het is mooi weer, ga lekker in de zon liggen ofzo

Dat moet ook gebeuren, en waarom dan niet eventjes voor de computer. Daarna ga ik wel weer de zon in
), waarna je reageert met 'iedereen is tegen mij terwijl ik zoooo ontzettend goed ben met mijn paardjes en meer verstand heb dan heel bokt bij elkaar.. waar halen ze het lef vandaan zo op mij te reageren..' (dit lees ik dus tussen de regels door in jouw reacties
). Dat je stef de VD-koniging noemt vind ik ontzettend kinderachtig en arrogant.. maar dat is al eerder gezegd.
Zo zie je maar hoe makkelijk je jezelf tegen spreekt, of beter gezegd, hoe snel iemand van standpunt kan veranderen.
Maar je bent echt ontzettend stom bezig, en waarom zou stef de koningin VD zijn, ben JIJ nu echt ZO ontzettend dom
missy_m schreef:Ik vind mexx echt te jong voor dit soort ongein, maar het is en blijft jouw shetje..![]()
Waar ik me vooral aan stoor is het feit dat je dit soort topics maar blijft plaatsen terwijl je weet dat er weer precies dezelfde reacties komen. In mijn ogen is dit dus puur negatieve aandacht vragen (of je hebt toch wel een enorme stalen plaat voor je hoofd), waarna je reageert met 'iedereen is tegen mij terwijl ik zoooo ontzettend goed ben met mijn paardjes en meer verstand heb dan heel bokt bij elkaar.. waar halen ze het lef vandaan zo op mij te reageren..' (dit lees ik dus tussen de regels door in jouw reacties
). Dat je stef de VD-koniging noemt vind ik ontzettend kinderachtig en arrogant.. maar dat is al eerder gezegd.
...........................
Tenzij je geniet van alle negatieve aandacht natuurlijk..
Joyce schreef:tjeeeez ik heb niet alle reacties gelezen, tot aan stefs eerste reactie en ik ben het er ABSOLUUt mee eens, waar ben jij mee bezig zeg.
Ik zit me hier echt kwaad te maken, waarom heb jij ooit zo´n jonge pony gekocht![]()
Van rydar vind ik het erg leuk dat hij het kan, zeker welMaar je bent echt ontzettend stom bezig, en waarom zou stef de koningin VD zijn, ben JIJ nu echt ZO ontzettend dom
![]()

#Ymke# schreef:Ik heb zelf ook een jaarling shetlander. Zij is denk ik net zo oud als Mexx is. Het enige dat ik haar aan het leren ben is meelopen aan een touwtje, verkeersmak maken, en voetjes geven, vast staan en knuffelen. Voor de rest mag ze lekker in de wei mijn grote pony pesten. Een keer heb ik in haar bijzijn mijn andere pony de spaanse pas laten doen. Dat doet zij nu elke keer, ik vraag het nooit en zij doet het. Waarom? Zij heeft gezien dat bram (mijn andere pony) beloont werd voor de spaanse pas en nu doet zij het de hele tijd door, in de hoop ook een snoepje te krijgen! Elke keer als ik VD oefen met m'n andere pony zorg ik ervoor dat de kleine ergens anders staat. Zij kan gewoon die link niet leggen en doet alles alleen voor een snoepje, ze is gewoon nog te jong voor dit soort dingen.
Ik zorg er eerst maar voor dat ze wat ouder in der koppie word en meer dingen uit elkaar kan houden voor ik iets van VD vraag!
Duidelijk lijtk me zo, wat mijn standpunt is bij deze foto's.

Is dat dan zo erg? Gaat hij hier dood aan? Nee! Voor al die anderen: Debo zegt zelf dat Mexx op de wei komt en lekker met Rydar kan spelen en ook paard zijn. Hij heeft ook z'n jeugd hoor! En ik weet bijna 100% zeker dat Debo hem niet de hele tijd laat liggen zo van: Lig, opstaan, Lig, opstaan enz. enz. dus...

#Ymke# schreef:Ik heb zelf ook een jaarling shetlander. Zij is denk ik net zo oud als Mexx is. Het enige dat ik haar aan het leren ben is meelopen aan een touwtje, verkeersmak maken, en voetjes geven, vast staan en knuffelen. Voor de rest mag ze lekker in de wei mijn grote pony pesten. Een keer heb ik in haar bijzijn mijn andere pony de spaanse pas laten doen. Dat doet zij nu elke keer, ik vraag het nooit en zij doet het. Waarom? Zij heeft gezien dat bram (mijn andere pony) beloont werd voor de spaanse pas en nu doet zij het de hele tijd door, in de hoop ook een snoepje te krijgen! Elke keer als ik VD oefen met m'n andere pony zorg ik ervoor dat de kleine ergens anders staat. Zij kan gewoon die link niet leggen en doet alles alleen voor een snoepje, ze is gewoon nog te jong voor dit soort dingen.
Ik zorg er eerst maar voor dat ze wat ouder in der koppie word en meer dingen uit elkaar kan houden voor ik iets van VD vraag!
Duidelijk lijtk me zo, wat mijn standpunt is bij deze foto's.