3 jarige ingereden nu, rustpauze inlassen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:28

odje schreef:
%)

Ja, sorry. Ik heb geen fjord die bij een boer staat en 24/7 het modderland op kan.

Bovendien zit ik ook niet op jouw mening te wachten. Ik heb het beste met mijn paard voor en hoef ik niet te weten wat jij daarvan vind of hoe jij het zou doen. Indien ik het wel wil weten, zal ik je een PBtje sturen.

Bemoei je met andere zaken. Dat eeuwige geneuzel dat anderen het altijd zoveel slechter doen.

smurvaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:51

smeetjoew schreef:
odje schreef:
%)

Ja, sorry. Ik heb geen fjord die bij een boer staat en 24/7 het modderland op kan.

Bovendien zit ik ook niet op jouw mening te wachten. Ik heb het beste met mijn paard voor en hoef ik niet te weten wat jij daarvan vind of hoe jij het zou doen. Indien ik het wel wil weten, zal ik je een PBtje sturen.

Bemoei je met andere zaken. Dat eeuwige geneuzel dat anderen het altijd zoveel slechter doen.

:j

Ieder paard is anders, het ene paard heeft het nodig, het andere niet. Als jouw paard een maand rust krijgt na zijn wedstrijd seizoen, wat is dan het probleem?

Wel een mooi paard trouwens!