ik wil nog ff zeggen hoe kunnen jillie zien dat ze dr rug niet goed gebruikt, als een paard haar buikspieren aanspant gooien ze de rug los hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pharagirlke schreef:Eerlijk gezegd vind ik haar op dit filmpje zelfs onregelmatig lopenZe loopt snel maar niet actief, da's nog een verschil.
Cinnepin schreef:klopt mijn instructrise is me dat constant drijven ook aan t afleren, en als ik been geef en ze luisterd niet krijgt ze een tik met de zweepZe schiet dan een stukje door,w aardoor ik haar beloon en haar op t juiste tempo terug pak
( het IS reactie en dat beloon ik )
Voltes zijn we mee bezig om die mooi rond te maken, ze pleurt gauw op de schouder maar ik weet nie helemaal zeker maar volgens mij was ik hier vierkantjes aan t rijden en zodra ze zich door de bocht liet *vallen * zette ik haar op de andere kant zodat ze recht naar de overkant bleef lopen 9 volgens mij was ik dat daar aan t doen ) vandaar ook het ineens omstellen
19LindA83 schreef:Dat viel mij ook al op het onregelmatige, er zit een constante ''haal'' in dr hoofd.
Verder zoals je zelf al zei je beenligging, Daarnaast je handen zijn vastgezet en je binnenhand vind ik op veel momenten strens, je haalt hem naar achteren ipv opzij.
En zoals ik al eerder zei: je zit op je verkeerde lichaamsdeel.
Om terug te komen op je weerwoord op mijn reactie over die spier: je blijft zelf elke keer hameren op het feit dat je een buikspier ziet dus dat ie goed loopt en rug niet wegdrukt.. Maar 1 spier die ''te zien'' is zegt mij helemaal niks