Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Billy schreef:Gut, het valt me wel op dat in zo'n zogenaamd grappig topic alle geheime fantasieën van bokkers een eigen leven gaan leiden.
Ik zal wel humorloos zijn, maar ik zie hier echt de lol niet van in.....
tjalk schreef:een zweepje die stroom geeft is ook heel efectief maar dan van dat punaise is ook een goed idee!

Ashley__ schreef:tjalk schreef:een zweepje die stroom geeft is ook heel efectief maar dan van dat punaise is ook een goed idee!
Dan heb je je paard gelijk goed voorwaarts en natuurlijk mooi de achterhand eronder
Anne_GTI schreef:Oh, als ie niet springen wil moet je die punaises onder de bandages doen. Dan laat ie het wel uit zijn hoofd om de balken eraf te trappen. Prikkeldraad om de balken werkt ook prima. En als ie niet wil springen kan je ook nog een ijzeren mat in de grond onder stroom zetten. En als er genoeg stroom op staat springt ie dan wel 3 meter hoog!
tjalk schreef:tja dat kan ook! Anne! Is eigelijk wel een goed idee. Ga het morgen eens proberen waar kun je die stoom matten kopen?