Ik denk dat ik het wel wil proberen, ik heb het trouwens nog niet aan mijn ouders gevraagd of ik mag met mijn eigen paard omdat ik er dus eerst even over wou nadenken en even kijken wat andere er dus van vonden
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
en zeker die hoogtes niet.
KellyZ schreef:Chaos schreef:bij ons beginnen we al met vrijspringen op 2,5 jarige leeftijd, dus met 4 is een keer de week ohz springen echt niet schadelijk.en zeker die hoogtes niet.
2,5??? Bij ons worden ze pas ingereden op hun 3e! Zitten jullie er dan al op of?

KellyZ schreef:Chaos schreef:bij ons beginnen we al met vrijspringen op 2,5 jarige leeftijd, dus met 4 is een keer de week ohz springen echt niet schadelijk.en zeker die hoogtes niet.
2,5??? Bij ons worden ze pas ingereden op hun 3e! Zitten jullie er dan al op of?
.Denise_84 schreef:Chaos schreef:bij ons beginnen we al met vrijspringen op 2,5 jarige leeftijd, dus met 4 is een keer de week ohz springen echt niet schadelijk.en zeker die hoogtes niet.
Voor de duidelijkheid. Met vrijspringen zit je er niet op. Het paard spring dan geheel los zonder zadel of hoofdstel.