Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

amylovevera schreef:een jaar pas, man dat doe je goed !
Ik kom hem stelen
ik kan al geen dag meer zonder mijn knuffelbeer

SHALALA schreef:Wat een ontzettend gaaf beest zeg.
Rijden ziet er netjes uit, verbeterpunten geef je zelf al aan. Al vind ik het allemaal niet storend uitzien ofzo.
snoeppig schreef:amylovevera schreef:een jaar pas, man dat doe je goed !
Ik kom hem stelen
Nou ik moet wel eerlijk zijn dat ik hem erg weinig zelf heb hoeven leren (lees: bijna niets) Alle knopjes van wissels, piaffe etc zaten er al op toen ik hem kocht van Tineke Bartels. Ik moest ze wel zien te vinden en alles wat verfijnen en naar mijn eigen hand zetten maar ik ben echt vanaf het begin af aan heel intensief met hem aan de gang gegaan en we zijn nu echt een hecht teamik kan al geen dag meer zonder mijn knuffelbeer
![]()
Ennuh zij manen alleen al zijn verzekerd voor 10 miljoen dus veen pelzier met stelen haha
, is hij van tineke bartels geweest?

amylovevera schreef:jezus, echt een prachtbeest heb je.
daar blijf ik bij
) maar je benenwerk moet je even goed naar kijken want op veel fotos heb je je benen te ver naar achtere, verder hele mooie fries!!! *jaloers*

xFrieske schreef:Ik weet niet of het al gezegd is(ben een beetje lui aant worden nu) maar je benenwerk moet je even goed naar kijken want op veel fotos heb je je benen te ver naar achtere, verder hele mooie fries!!! *jaloers*

Uusepuus schreef:Zooo wat een beest hee, ik hou niet zo van een fries, maar deze is echt stoer, die bergop foto is echt gaaf joh! En zijn manen
ja op die foto ben ik ook wel een beetje trots
) 
TrendyLover schreef:Oeff
Ik word plots verliefd![]()
![]()
Wat een prachtige Fries zeg (heb het helemaal niet met vriezen maar met deze wel)