Mega hengst Wilke (Z) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppig

Re: Mega hengst Wilke (Z) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 17:51

@Snoevie: nee hij is geen dekhengst
@amylovevera : ik heb hem nu ongeveer een jaar en ik ben ook smoor verliefd op hem haha

Amyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:57

een jaar pas, man dat doe je goed ! Bloos
Ik kom hem stelen Vork

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 18:02

amylovevera schreef:
Ik kom hem stelen Vork

Nou ik moet wel eerlijk zijn dat ik hem erg weinig zelf heb hoeven leren (lees: bijna niets) Alle knopjes van wissels, piaffe etc zaten er al op toen ik hem kocht van Tineke Bartels. Ik moest ze wel zien te vinden en alles wat verfijnen en naar mijn eigen hand zetten maar ik ben echt vanaf het begin af aan heel intensief met hem aan de gang gegaan en we zijn nu echt een hecht team Haha! ik kan al geen dag meer zonder mijn knuffelbeer Knipoog

Ennuh zij manen alleen al zijn verzekerd voor 10 miljoen dus veen pelzier met stelen haha Knipoog

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:04

Wat een ontzettend gaaf beest zeg. Kwijl

Rijden ziet er netjes uit, verbeterpunten geef je zelf al aan. Al vind ik het allemaal niet storend uitzien ofzo. OK dan!

Lisa_Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:05

Wow stoer paard hoor! Ziet er netjes uit Lachen
Laatst bijgewerkt door Lisa_Caro op 17-10-08 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 18:05

SHALALA schreef:
Wat een ontzettend gaaf beest zeg. Kwijl

Rijden ziet er netjes uit, verbeterpunten geef je zelf al aan. Al vind ik het allemaal niet storend uitzien ofzo. OK dan!

Nou dankje Knipoog
Ik ben blij dat ozne zwakke puntjes niet zo erg opvallen Knipoog

Amyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:32

snoeppig schreef:
amylovevera schreef:
Ik kom hem stelen Vork

Nou ik moet wel eerlijk zijn dat ik hem erg weinig zelf heb hoeven leren (lees: bijna niets) Alle knopjes van wissels, piaffe etc zaten er al op toen ik hem kocht van Tineke Bartels. Ik moest ze wel zien te vinden en alles wat verfijnen en naar mijn eigen hand zetten maar ik ben echt vanaf het begin af aan heel intensief met hem aan de gang gegaan en we zijn nu echt een hecht team Haha! ik kan al geen dag meer zonder mijn knuffelbeer Knipoog

Ennuh zij manen alleen al zijn verzekerd voor 10 miljoen dus veen pelzier met stelen haha Knipoog

is die 10 miljoen sirieus of sarcastisch Clown , is hij van tineke bartels geweest?
man daar zit een prijsje aan die paarden Vork

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 18:40

zeer sarcastisch haha

Ja hij is van zijn 4e tot zijn 8e bij Tineke Bartels geweest en zij was voor de helft eigenaar van Wilke samen emt stal Wijdewormer

Amyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:54

jezus, echt een prachtbeest heb je.
daar blijf ik bij Clown

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 20:17

amylovevera schreef:
jezus, echt een prachtbeest heb je.
daar blijf ik bij Clown

haha okej Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 07:31

Moderatoropmerking:
Denken jullie aan de regels van HAW? Eigenlijk zou ik hier nu bijna 4 pagina's moeten verwijderen aan berichten omdat niet aan de regels voldoen. Vanaf nu dus enkel nog berichten die aan de regels van HAW voldoen, positief opbouwend rijtechnisch commentaar wat geen herhalingen bevat van wat al eerder gezegd is!

xFrieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:57

Ik weet niet of het al gezegd is(ben een beetje lui aant worden nu Slapen ) maar je benenwerk moet je even goed naar kijken want op veel fotos heb je je benen te ver naar achtere, verder hele mooie fries!!! *jaloers* Bloos

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 11:19

xFrieske schreef:
Ik weet niet of het al gezegd is(ben een beetje lui aant worden nu Slapen ) maar je benenwerk moet je even goed naar kijken want op veel fotos heb je je benen te ver naar achtere, verder hele mooie fries!!! *jaloers* Bloos

haha nee hoor die tip was nog neit geweest. Sommige foto's heb ik ze idd ietsje naar achteren, ik zal er op letten!

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 12:18

Ik vind je fries echt zo super stoer!
En ik vind het erg goed dat je hem zo mooi op lengte hebt, mooi lager in het kruis en voor mooi bovenin, dat zie je niet vaak zo goed.
Verder vin ik je zit ook heel erg goed. Je zei, op de ene foto dat je die geplaatst had omdat je tevreden was over je zit, maar ik vind eigenlijk dat je dat over het algemeen wel mag zijn, ziet er netjes uit!
NOu hij trekt de benen wel op in de piaffe;)
Succes met hem verder!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 13:12

prachtig paard !!!!!!!!!! hij is echt een kanjer, zeker zo door blijven gaan alles wat nog meot komen , komt wel Haha!

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 15:16

@Frannik: Dankje! over het algemeen is mijn houding neit heel slecht ofzo maarja er zijn altijd wel verbeterpuntjes haha. Die ene foto was niet de piaffe zelf maar wegrijden uit de piaffe (want doordat hij nog aan het opbouwen is na zijn blessure mag hij helemaal nog niet piafferen:P) was het maar zo dat hij zijn benen zo hoog op tilde in de piaffe haha

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:18

Wa'n super lekkerding zeg ! Het ziet er verder ook heel goed uit !

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 10:27

Bedankt allemaal!
@xxxNaatjuhxx: sorry had over je berichtje heen gelezen haha maar ik merk idd hoe langer ik hem rij, hoe meer we echt een team gaan vormen! Ik heb hem nu pas een jaar maar we zijn echt a; een heel hecht team:)

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:59

nondeju *zit met open mond de fotos te kijken!*
Ik hou, zoals vele er al zeggen, niet cht van friezen. Maar die van jou.. wat een beer van een beest! Wat een uitstraling, hij oogt/is groot, lekker grof gebouwd en die manen. Ik vind hem prachtig..

Rijtechnisch probeer wat meer ontspannen te zitten. Verder heb ik niet ech commentaar, ziet er netjes uit!! Ja

pemanima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 14:08

Super mooie hengst, rijden ziet er ook heel netjes uit, heb alleen het idee dat je wat naar voren valt tijdens de galop.

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 15:20

@Marlou_: ja het is idd een echte beer, maar dan wel een knuffelbeer haha
Ik mag idd op hem wat meer ontspannen zitten in vooral de draf maar dat gaat soms nogal moeilijk omdat hij vrij groot beweegt en ik dan soms moeite heb hem uit te zitten maar mijn zadel is nu aangepast dus dat moet nu beter gaan!

@pemanima: dat klopt ja maar dat doe ik bewust een beetje omdat hij nu nog aan het opbouwen is met de galop en het erg belangrijk is dat hij zijn rug goed ontspant dus dan zit ik soms een beetje in de verlichte zit om zijn rug een beetje te ontlasten. Misschien is dat wat je een beetje terug ziet op de foto's (waar ik natuurlijk niet in de verlichte zit zit maar ook niet helemaal 100% op mijn kont hihi)

Uusepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 18:44

Zooo wat een beest hee, ik hou niet zo van een fries, maar deze is echt stoer, die bergop foto is echt gaaf joh! En zijn manen Pling

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 20:13

Uusepuus schreef:
Zooo wat een beest hee, ik hou niet zo van een fries, maar deze is echt stoer, die bergop foto is echt gaaf joh! En zijn manen Pling

Dankje Haha! ja op die foto ben ik ook wel een beetje trots Knipoog

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 20:16

Oeff
Ik word plots verliefd Kwijl Vriendjes zijn?
Wat een prachtige Fries zeg (heb het helemaal niet met vriezen maar met deze wel Tong uitsteken )

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 21:33

TrendyLover schreef:
Oeff
Ik word plots verliefd Kwijl Vriendjes zijn?
Wat een prachtige Fries zeg (heb het helemaal niet met vriezen maar met deze wel Tong uitsteken )

haha nou nou Wilke zijn fancluv wordt steeds groter Wow!
ik meot ook eerlijk zijn dat ik ook zelf nog maar heel weinig friezen heb gezien die een beetje bij hem in de buurt komen. Hij is voor een Fries natuurlijk erg groot met zijn 1.72 en heeft een super galop met heel veel spring maar toch goed kunnen verzamelen. Ook zijn draf mag ik zeker neit over klagen! weinig knie-actie, veel trekken Knipoog