Vaak krijg ik commentaar dat ik te groot en te zwaar ben, mijn pony heeft ook te koop gestaan, omdat ik dacht dat men gelijk had.
Echter heeft de osteopaat mij laten weten dat het geen probleem is dat ik mijn pony rij ..
Ook het zadel is door 3!!! proffesionals nagekeken, en ligt goed. Voor mij mag het misschien net een maatje groter, maar dat gaat nu eenmaal niet,
Ons niveau is niets, omdat we geen wedstrijden rijden.
Momenteel zitten we weer in een kleine terugval, (na de rust van de osteopaat) maar met de lessen gaat het nu steeds beter en krijgen we dat er wel weer uit.
Ik was/ben (onbewust) heel streng met mijn binnenhand. Dit probeer ik er uit te krijgen, dus niet ontzettend veel op de aanleuning gelet, maar voornamelijk op mijn handen ..
De foto's zijn van afgelopen zondag, en smaandags tijdens de les ging het al een stuk fijner.

Hier hangt de binnenteugel te los, maar heb dit liever, dan dat ik hem te strak houd.

en nog even afsluiten met een klein huppeltje
Foto's staan niet op volgorde ..
Mijn huiswerk was overigens, doorzitten, en veeeeeeel voltes rijden ..
-edit- ik zie nu dat ik bijna alleen foto's van dezelfde hand heb, dit houdt natuurlijk niet in dat ik alleen op deze hand rijd. Foutje met uitzoeken ..