Vorige week hadden [paard] en ik een wedstrijd, onze éénalaatste in de L2. In Oktober gaan we namelijk M1 starten omdat we inmiddels 16 winstpunten verzameld hebben. [paard] is een E-pony (merrie) van 6 jaar oud, haar vader is Danny Gold (voor de geintresseerden
)Ik reed met mijn pony mee tussen de paarden (Nee ik ben nog geen 18, maar dat hadden ze daar zo geregeld). Onze probleempjes zitten vooral nog in de nageefelijkheid, ze wordt sommige stukjes nog stug, of ze gaat wat te diep lopen. Ook het halthouden en achterwaarts gaat nog niet helemaal lekker. En soms springt ze over in de middengalop. Maar, hier zijn we hard op aan het oefenen. Ook mijn houding kan stukken beter: tenen moeten naar binnen, hoofd moet recht en handen moeten hoger. Ook zit ik met een knikje in mijn heup, en mag mijn hand soms wat meer ontspannen Hiervan ben ik mij bewust, dit hoef ik geen 1000 keer te horen!
In de training zijn we ook vooral bezig met overgangen maken, kleine wendindingen maken, verruimen en vertragen en de zijgangen.
Ook probeer ik haar in de galop wat hoger op te richten. We gaan met grote sprongen vooruit!
Maargoed, nu de wedstrijd. Die ging erg fijn. [paard] was goed nageefelijk, soms zelfs wat te diep. Ik kon gewoon heerlijk ontspannen rijden
Mijn beide proefjes gingen dan ook erg goed! Zonder grote fouten erin (Iets scheef met achterwaarts, dat wel) Mijn punten waren 187 en 186, hiermee had ik twee keer de eerste plek gehaald! Ik was tevreden en blij met mijn punten!
De foto's zijn gemaakt door Sabrina (Orion_ @bokt), bedankt!
1. Fijn drafje
*knip*
2. Binnenkomen
*knip*
3. Bocht door
*knip*
4. Galopje
*knip*
5.
*knip*
6.
*knip*
7. Halsstrekken
*knip*
8. Halthouden
*knip*
Tweede proefje:
9.
*knip*
10.
*knip*
11.
*knip*
12. Mooi galopje!
*knip*
13. Iets tegen de hand
*knip*
14. Laatste drafje
*knip*
15. En nog een springfoto!
*knip*
Erg leuke foto's!! Ziet er erg netjes uit gefeliciteerd met je puntjes!!

Succes en nog veel plezier met haar in het M!! Gaat ook vast lukken