De eerste dag

Dag 2

Dag 3

Dag 4
( Ik weet het mn armen. De ellebogen bij mn lichaam houden.)

Paar weekjes later

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Wel zie ik op 3 van die foto's een verkeerde armhouding, wat jezelf dus ook al aangaf. Wat me ook opvalt is dat het zadel te klein voor je is.
Jethafa schreef:Probeer wat trotser op je prachtige friesje te zitten. Qua armen helpt het als je jezelf op z2 niveau indenkt. Dan ga je meteen je armen zo gek hoog houden, en dat is vervolgens niet gek maar heel netjes
zo zonder cap voor eerst op zo'n paard, maar goed moet tie ook zelf weten. Lijkt wel of die nog niet goed balans weet te houden, misschien daardoor steun zoekt met dehand...

!!!

_Charlotte_ schreef:het leuke is dat iedereen zijn reacctie al klaar heeft zonder zelf ooit gert te zien hebben gereden of mischien ook wel maar vroeger ging het er best ruiga an toe tegen woordig niet hoor
_Charlotte_ schreef:het leuke is dat iedereen zijn reacctie al klaar heeft zonder zelf ooit gert te zien hebben gereden of mischien ook wel maar vroeger ging het er best ruiga an toe tegen woordig niet hoor
gert gaat erop zitten het paard mag rennen bokken enz hij houdt hem niet tegen daarna geeft het paard zich over aan gert
hij rijdt ook altijd met sporen, dit omdat de hulpen zo duidelijker zijn inplaats van een lompe beenhulp te geven geeft hij hem een spoortje
geen bit heeft het paard in..het paard halt laten houden wordt gedaan door een touw halster als gert aan de touwen trekt wordt er omde neus van het paard een touw strak gespannen wardooor hij gaat stoppen dus niks geen geweld in de mond.
mooi paard heb je:)!
heb je ook daar op het grasveld/weiland gereden? heb een paard geziendie erg opde joune lijkt namelijk!!!
.