Goed,ik ga het er maar op wagen om dit topic bij HAW te zetten

Jaja,natuurlijk,hier een verslag over de 1ste x rijden met Magnum !
Ik kroop erop,gaf benen,en al meteen zat hij in zijn achteruit i.p.v zijn vooruit,tikje met zweep op kont,en hup,kont omhoog
Hij was me dus nogal aan het uittesten door om te keren,moeilijk stuurbaar,kont omhoog (was nog geen bokken).
Maar daarna,werd het een totaal ander paard,zo braaf als wat deed hij wat ik vroeg,in de overgang stap > draf is er wel nog een tikje van de zweep bij nodig aangezien hij de benen nog niet helemaal snapt,maar dat komt allemaal nog wel !
Hij was echt heel braaf,hij bleef mooi draven,en hij bleef dan ook mooi stappen op de hoefslag en keerde na een tijd geen enkele keer meer om of zat koppig te doen,aan het sturen moeten we nog werken,aangezien hij dan nogal met z'n hoofd begint te schudden enz..maarja,hij is nog jong,maar pas zadelmak,dus dat komt nog allemaal !
Ik ben er 100 % van overtuigd dat hij echt een paard voor mij is en dat het echt wel tussen ons zal klikken,hij is braaf en heeft geen kwade bedoelingen,hij is nog jong,en even gek doen hoort erbij,dus voor mij is dat allemaal oke,ik vind hem nu al een superpaard !
Maargoed,genoeg gepraat,de foto's !
1. Stappen

2. Nog meer stappen xP

3. Hier begon hij dus in de bocht te protesteren,hoofd in de lucht gooien en schudden

4. Braaf paardje ! <3

5. In draf,was wss bezig hem op de hoefslag te krijgen

6. Draf

7. Draf,al wat beter op de hoefslag

8. Draf

9. Stap,volgens mij was ik van hand aan het veranderen

10. Drafje aan de andere kant

Zo,dat waren ze ! Natuurlijk heb ik uitgestapt hoor
Nog enkele opmerkingen :
- Het zadeldekje schoof nogal naar achter (ik ga ook een kortere singel kopen),vandaar dat het lijkt of het zadel te ver naar voren ligt,maar dat is niet zo
- Rijtechnische commentaar mag,maar houdt het a.u.b vriendelijk,probeer er rekening mee te houden dat het de 1ste keer is,het een paard van 3 jaar is en nog maar pas zadelmak is
Zo,laten jullie een berichtje achter ?
Jullie samen komen er wel
+ jullie passen perfect samen xP nog veel fun met je sexy maggie (l) xD
Ik vind dus helemaal niet dat je je teugels te kort houdt, anders gaat'ie inderdaad met je voeten spelen en dan heb je niks meer aan je paard.. Mensen, niet alle paarden zijn hetzelfde, dus kan je ook niet weten of het nodig is om deze combii eerst aan de longe te hangen of niet