Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

deniece schreef:Ik rij nu met sporen omdat de eigenaresse dat voorstelde. Daarbij als je m'n verhaal had gelezen had je gelezen waarom het daar beter ging..

.. Maar dat zou mijn keus zijn.
Ik gaf gewoon antwoord op je vraag.
het rijden gaat nu juist weer wat beter maar het is wel duidelijk dat ik deze foto's niet had moeten plaatsen.
?

Daarom verwijder ik de foto's ook toch?
deniece schreef:Jep kinderachtig, Ik wil inderdaad geen commentaarDaarom verwijder ik de foto's ook toch?
![]()
Sorry, ik heb hier nogal lol om omdat het gewoon best erg onzin is dat ik haar in de krul trek en prik![]()
Volgende keer beter. Heb zelf trouwens ook al getemd, hier kan een slotje
Ze liep namelijk erg ontspannen vandaag en licht in de hand vooral als ik terug reed naar verzameling. Maar zoals ik al zei, ik wil niet dit commentaar over me heen krijgen als ik zeker weet dat deze foto's het verkeerde beeld geven. 
deniece schreef:Jep kinderachtig, Ik wil inderdaad geen commentaarDaarom verwijder ik de foto's ook toch?
![]()
Sorry, ik heb hier nogal lol om omdat het gewoon best erg onzin is dat ik haar in de krul trek en prik