Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)Britt19 schreef:werkt niet,zodra ik de hinderniss zie verstijf ik echt ben echt doodsbang geworden voor springen...
(leuk he )
. Maar als je verstijfd als je de hindernis ziet, is het het dan geen idee om op een goed betrouwbaar paard aan de longeerlijn, geblindoekt een sprongetje te maken... En dan heb ik het over 30 cm of zo, he. Met een paard waarvan je weet dat hij niet hoger dat dat zal springen. Dan ga je eerst lekker blind lekker draven en de longeerder neemt op een ontspannen moment de keuze om je te laten springen. Je kunt er dan ook nog voor kiezen dat de longeerder aangeeft dat de hindernis eraan komt of niet...
). Ben met mijn vorige paardje ooit zo hard onderuit gegaan dat ik niet meer wilde springen. Totdat de springinstructeur mij over mijn angst heeft heengeholpen en sinds dien ben ik weer helemaal verkocht.
) en diegene die bij ons lesgeeft, geeft ook bij jullie les. Misschien is hij een optie voor je om je over je angst heen te helpen. Is echt een aanrader! Succes ermee! Britt19 schreef:Lammert bedoel je?!
Ja ach ik heb dus ook een springpaard die de sterre van de hemel kan springen,aleen ik vind het zo doooood eng en als ik wil springen wil ik het echt met haar doen en doe ik het ook voor haar, aleeeen maar paardje kan niet normaal over een hinderniss heen het moet overdreefe hoog, enuhhh.. dat zint mij niet zo hahahaha
en echt waar die kan je heel goed helpen
Hahaha