Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
raket schreef:Ik heb een myler met een kleine tongboog een level 1, misschien dat ik die weer eens in kan doen.
midgie schreef:IK oordeel niet over jou, maar geef je een antwoord ,heb je het al eens bitloos geprobeerd?, wil wel eens helpen als je een tijdje zonder rijd,
Zeker hebben we een paard voor een doel, we willen erop zitten, maar niet ten koste van alles toch en als het zo is dan is het zo dat hij zijn tong uitsteekt toch?
Maar treur jij om wat punten minder dan??
Juventus schreef:paard van een oud clubgenootje deed het ook vreselijk, ze hebben alles geprobeerd, niks hielp.
ze rijdt nu sinds kort met een Myler bit (zo'n simpele) en hij geeft na en loopt 100x beter en houdt zn tong binnen boord.
als je hem toch hebt liggen zou ik hem zeker proberen.
is hier iemand die een beetje Myler expert is?
ik wilde er ook 1 uitproberen en twijfel tussen level 1 en 2.
Probeer eerst de 1, MB02
We zijn L2, maar het loopt niet van harte, liefst wil ie niet nageven of achter de teugel lopen of met het koppie omhoog, tandarts is ie al geweest, ostheo ook, dat zit allemaal goed.
ik wil gewoon bij de basis weer beginnen en zo verder.
Kan ik dan beter met een level 1 beginnen? Of toch een 2,.. en waarom?
Was vandaag bij de ruitershop maar ze was er zelf niet en deze vrouw wist er helaas niks van en ik ben er zo nieuwsgierig naar,..
Zit niet echt te wachten op reacties als:
ga eens bitloos rijden, of waarom een Myler want dat is niks,..etc,.. zou gewoon heel graag een antwoord willen hebben waarom iemand een level 1 of 2 kiest (of waarom iemand een level 1 of juist toch 2 aanraad)
CD28 schreef:midgie schreef:IK oordeel niet over jou, maar geef je een antwoord ,heb je het al eens bitloos geprobeerd?, wil wel eens helpen als je een tijdje zonder rijd,
Zeker hebben we een paard voor een doel, we willen erop zitten, maar niet ten koste van alles toch en als het zo is dan is het zo dat hij zijn tong uitsteekt toch?
Maar treur jij om wat punten minder dan??
Ja natuurlijk treur je om punten minder! Het is maar net wat je doel is met zo'n dier. Als je alleen het bos in gaat interesseert het geen zier of hij hem binnen houdt of niet. Als je springt maakt het ook niets uit. Maar in de dressuur wordt het nu eenmaal afgestraft. En ik zou onwijs balen als me dat bij elk onderdeel punten kost.
Bitloos is uiteraard geen optie als je dressuur wilt starten.