Ik kom weer eens showen met mijn showbink

Ravi en ik zijn weer goed op weg en ze gaat nu weer echt lopen. We hebben flink getrained. Momenteel start ik nog niet met haar, dat duurt nog een tijdje. Ravi loopt Z1 met de eigenaresse en ik train thuis haar ook op Z-klasse. Af en toe vaak basis. We zijn voornamelijk bezig met haar aanleuning en het bergopwaarts rijden. Ze heeft 3 goede basisgangen en trekt goed mee van achteren maar vind het heel moeilijk om die evenwicht te bewaren bij de oefeningen. Maar ze begint het nu echt fijn op te pakken! Straks willen we ook wat meer lengte in het voorwaarts neerwaarts krijgen maar vooral is dat nog erg moeilijk wegens haar compacte bouw en korte hals, maar dat komt later. Alles stap voor stap!

Nishada Beljaars, Paardenfotografe, is speciaal naar het Zuiden van Limburg afgereist om foto's te komen maken. Ze heeft topfoto's gemaakt van topkwaliteit. Een aanrader; http://www.benifotografie.nl
Samen met mijn teamkleding die ik een dag eerder binnenkreeg hebben we een geweldige selecie gemaakt van een enorme leuke dag!
Al het commentaar is welkom voor bevordering in onze training!
Wou eerst dit topic plaatsen op HAW en dan later op ITP, voor verschillende reacties!

Je ziet dat op een gegeven moment Ravi meer beropgwaartser gaat lopen maar toch er meer in zit.
Groetjes,
Saskia

Terugschakelen en checken of dat ie op eigen benen loopt

Hier nog mooie op het veld die ik zeker niet wou ontbreken:

..
. Verder heb ik geen commentaar wijfie, jullie gaan als een speer, echt super!
! Echt een voorbeeld voor me, haha
Wat een super mooi paard zeg!!