Twister bij mij voor het eerst op bokt @ WORKK!!! [TROTS]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elynkwpn

Twister bij mij voor het eerst op bokt @ WORKK!!! [TROTS]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 21:53

HOIHOI !! Haha!

Vandaag was mijn vriend mee naar de paarden en had zijn camera mee !
Het ging vandaag echt super met rijden !
Twister , Welsh B ( 1.27m ) 13 jaar .
Het kan zijn dat mense mij misschien te groot voor hem vinden maar zelf ben ik 1.65 ongeveer en weeg maar 48 kg.
En te merken aan hem heeft hij geen last van me !

Ik heb nog maar 5 x denk ik op hem gereden en zo ziet het er nu uit :
1. Met opzadelen Bloos
Afbeelding
2. LEkker strekken. Cool
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8. Hier komt hij weer Bloos
Afbeelding
9. Lovers
Afbeelding
10.WHOEEHOEEE GALLOPJEE Bloos
Afbeelding
11.
Afbeelding
12. Nou eventjes stapppen ! Pling
Afbeelding
13.toen even een sprongetje ! helaas is er maar 1 van gelukt !
Afbeelding

Ik wil best commentaar maar houd het nettjes !
Sinds ik leren rijlaarsen heb zitten mijn voeten een stuk netter vind ik zelf !

Voor mijn rug heb ik lever geen commentaar als je vind dat dat niet in orde is .. daar kan ik helaas niks aan doen , ik ben op 16 jarige leeftijd al patient van een iets in mijn rug ! ( TOCH DOE IK MIJN BEST ER VOOR ! )

Ik vind dat we klaar zijn voor de wedstrijd 13 september ! Haha! echt trots deze keer echt voor het eerst dat het met hem zo goed ging:D

Lovers TWISTERR Lovers
Laatst bijgewerkt door Elynkwpn op 30-08-08 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

ZusJacobs

Re: Twister bij mij voor het eerst op bokt @ WORKK!!! [TROTS]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 21:56

Ej grappig mijn pony heet ook twister Haha!
Maar meis, je bent toch echt te groot, ookal weeg je zo weinig.
Je zit ook heel erg achterin het zadel..

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 21:59

twistermahoi schreef:
Ej grappig mijn pony heet ook twister Haha!
Maar meis, je bent toch echt te groot, ookal weeg je zo weinig.
Je zit ook heel erg achterin het zadel..

dat kan dat is jou keuze Lachen

Hij gooit me er niet af en werkt met plezier dus het zal wel goed zijn Haha!

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:04

Ik vind het reuze meevallen hoor je rug. Je hebt een nette houding, zie foto 6. Wel duik je in de galop naar voren, probeer op je kont te blijven zitten.

Voor het plaatje is je bovenlichaam wat te lang in combi met deze pony maar volgens mij hinder je de pony niet. Leuke pony!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:05

dat ie je er niet af gooit of niet duidelijk laat zien dat ie geen plezier heeft in zn werk wil niet zeggen dat je niet te groot bent, qua gewicht kan het nog wel maar als je zelf nu die fotos ziet dan zie je toch ook wel dat je te groot bent, wat zijn je plannen met deze pony? en hoe lang heb je hem nu?

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:06

pri_lady schreef:
Ik vind het reuze meevallen hoor je rug. Je hebt een nette houding, zie foto 6. Wel duik je in de galop naar voren, probeer op je kont te blijven zitten.

Voor het plaatje is je bovenlichaam wat te lang in combi met deze pony maar volgens mij hinder je de pony niet. Leuke pony!

dankje Haha!

ja dat klopt:) ik moet nog even wennen aan zijn galopsprongetjes Haha! Het is een beetje twijfelent spring je aan of niet ... Tong uitsteken maar ik werk er aan bedankt !!! Haha!

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:08

Mjay schreef:
dat ie je er niet af gooit of niet duidelijk laat zien dat ie geen plezier heeft in zn werk wil niet zeggen dat je niet te groot bent, qua gewicht kan het nog wel maar als je zelf nu die fotos ziet dan zie je toch ook wel dat je te groot bent, wat zijn je plannen met deze pony? en hoe lang heb je hem nu?

Het is zo afentoe een wedstrijdje ( onderlinge word de eerste keer en veel zal het niet worden .. )

Het is mijn bijrijdpaardje .. En ik doe hem nu 1.5 maand maar ik ben op vakantie geweest een lange tijd ...

MAar als hij mij te groot zou vinden .. als ik inde weg zit er mee bedoel ik dus .. dan zou die wel een kik geve ..

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:09

Pony is weel en sjeesbeest zo te zien! Lekker ondeugend kopje!

Ik moet twistermahoi helaas gelijk geven: je bent echt te groot voor deze pony. Het zou je zit/ hulpen/ totaal plaatje echt ten goede komen als je een pony al dan niet paard gaat rijden die bij je lengte past. En een teken dat de pony jou er niet afgooit is geen garantie voor het niet te groot zijn voor het dier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:10

Leuke pony om te zien zeg.
verder heb je af en toe waslijntjes in je handen, dus let daar meer op, qua gewicht ben je denk ik idd niet te zwaar maar ook ik vind je te lang voor deze pony. Het toont niet mooi ( en al helemaal dus niet voor wedstijden ) en je zit idd erg achter in t zadel.

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:12

Cinnepin schreef:
Leuke pony om te zien zeg.
verder heb je af en toe waslijntjes in je handen, dus let daar meer op, qua gewicht ben je denk ik idd niet te zwaar maar ook ik vind je te lang voor deze pony. Het toont niet mooi ( en al helemaal dus niet voor wedstijden ) en je zit idd erg achter in t zadel.

achjaa ik ben trots op hem !

ja klopt dat moet ik even onder controle houden !

MAarja de eigenaar is er blijkbaar niet mee eens want ze heeft me nog nooit commentaar gegeven en al wel eens zien rijden !

MENSEN DAT IK TE GROOT BEN HOEF IK NIET NOG EEN KEER TE LEZEN !!!!! Pling JE MOEST IS WETEN HOEVEEL SETTJES JE VAN DIT ZIET MAAR DAN MET DIKKERE MENSEN ....

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:13

je bent te groot vooor de pony, je wilt het niet horen maar eet het blijkbaar zelf wel want je schrijft het in je begin post.
mijn advies is stoppen met rijden. zoek een grotere pony en een kleinere ruiter voor deze pony.

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:15

suuzepuus schreef:
je bent te groot vooor de pony, je wilt het niet horen maar eet het blijkbaar zelf wel want je schrijft het in je begin post.
mijn advies is stoppen met rijden. zoek een grotere pony en een kleinere ruiter voor deze pony.

kleinere ruiter is er niet in de buurt .. dat zijn allemaal kindjes die van racen houd en dat is geen goeie combinatie met deze pony !

Helaas zolang het goed gaat blijf ik hem lekker rijden !

we merken het vanzelf !

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:15

je ziet zelf nog mensen van mij leeftijd en lengte op shetlanders rijden .. daaar zou eens wat op gezegt moeten worden ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:17

toscan, ik vind je erg eigenwijs over komen, we zeggen ook niet dat je te zwaar bent, maar zeker wel te groot! hoe je het ook wend of keert Knipoog

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:17

toscan schreef:
je ziet zelf nog mensen van mij leeftijd en lengte op shetlanders rijden .. daaar zou eens wat op gezegt moeten worden ...

Als je geen discussie wil opstarten in je topic over je lengte/ schofthoogte van de pony, zou ik niet met zo'n argument op de proppen komen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:18

Paarden zijn te braaf om dan een kik te geven Knipoog
Je bent duidelijk te groot.

Oh Toscan, daar word ook wat opgezegd hoor Knipoog

Overigens betekend het niet dat jij dan dus ook maar op een te kleine pony moet gaan rijden.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:18

Als niet wil horen dat je te groot bent moet je miss beter dit topic nooit geopent hebben, je wilt duidelijk geen commentaar.. jammer hoor...
Meis omdat je pony je er niet af gooit heeft waarschijnlijk nisk mee temaken maar wel dat zijn botten of scheef zullen slijten of eerder omdat jij zijn evenwicht eerder zult verstoren..

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:19

omdat anderen het doen hoef jij het toch niet te doen?? en tegen de tijd dat je merkt dat je pony er last van heeft ben je meestal te laat. je rijd eerst je pony kapot en dan kan ie niet meer en laat je m in de steek. je bent niet de eerste en helaas ook vast niet de laatste. je ziet het toch zelf ook wel??

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:19

Cinnepin schreef:
toscan, ik vind je erg eigenwijs over komen, we zeggen ook niet dat je te zwaar bent, maar zeker wel te groot! hoe je het ook wend of keert Knipoog

O sorry maar zo bedoel ik het niet Lachen

Ik ben blij dat ik nog deze pony heb om te doen ... ik mag eigelijk niet eens meer rijden wegens gezondheids problemen .. dus ik maak het met deze pony af en ik geniet er van !

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:20

nee dat doe ik ook niet omdat hun het doen , maar hier in de buurt is het niet zo makkelijk om een grotere pony te vinden ( of paard ) ik heb liever ook een grotere pony/paard maar ik doe deze voor een ' oudere ' vriendin van mij omdat zei ook niet echt een geschikt iemand kan vinden voor deze pony !

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:22

Als rijden het belangrijkste volgens jou is moet je misschien een andere hobby zoeken
Je kan toch andere dingen doen dan alleen rijden?
Of gaat het welzijn van het paard niet voor?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:23

toscan schreef:
kleinere ruiter is er niet in de buurt .. dat zijn allemaal kindjes die van racen houd en dat is geen goeie combinatie met deze pony !

Helaas zolang het goed gaat blijf ik hem lekker rijden !

we merken het vanzelf !

Je wilt dus af gaan wachten totdat hij er last van krijgt?? Dan is het namelijk al te laat

Je kunt het beter voorkomen dan genezen.

En dat anderen het doen betekent niet dat het goed is.

Je mag dan wel niet te zwaar zijn, maar gewicht is niet alles. Door je lengte zit je hem in de weg en heeft hij dus ook last van je.

Jammer dat je je eigen plezier boven die van je pony zet...

(dat je pony vrolijk doet, en zich gedraagt met jou op zn rug betekent niet dat hij geen last van je heeft. Het betekent alleen maar dat je een super lieve en brave pony hebt die dit allemaal toelaat...denk daar maar eens aan.)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:24

Lees nu pas dat je eigenlijk niet mag rijden wegens gezondheidsredenen, waarom doe je het dan nog??

Je verpest er alleen maar je pony mee, én jezelf....

Moet je nu perse rijden? Er zijn genoeg andere dingen die je kunt doen met hem Lachen

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 22:24

twistermahoi schreef:
Als niet wil horen dat je te groot bent moet je miss beter dit topic nooit geopent hebben, je wilt duidelijk geen commentaar.. jammer hoor...
Meis omdat je pony je er niet af gooit heeft waarschijnlijk nisk mee temaken maar wel dat zijn botten of scheef zullen slijten of eerder omdat jij zijn evenwicht eerder zult verstoren..

Tja maar als ik dat doe kan ik hem niet laten zien als hij aan het werk is ?
Ik vond het gewoon even leuk om hem te showen !! Haha!

maar goed .. andere mensen zouden ook hun mond kunnen houden van je bent te groot .. als 1 iemand het zegt weet ik het wel ( of een paar dan ) maar niet in elk bericht ............. bij mij is het probleem dat het niet eens om rijden gaat .. de rest rond om het paard vind ik net zo leuk daar heb ik geen problemen mee .. tja kon ik maar een andere sport doen .. helaas na paardrijden moet ik wat anders gaan zoeken .. maar wat .. dat word HEEEEL moeilijk !

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:25

toscan schreef:

Het gaat hier nu om jou, en je bent wel te groot vind ik. Vind dat je niet alleen aan je zelf moet denken, maar ook aan je pony.
Hoe wil jou pony nou aangeven dat je te groot bent? Misschien is het wel zo'n lieverd dat hij geen kik geeft, maar er stiekem wel last van heeft. Zou er toch maar eens over nadenken als ik jou was.