Mijn verhaal:
6 jaar geleden begon het. Ik verhuisde vanuit Engeland naar Nederland. Niet echt precies wat ik had verwacht. Ik moest mijn 2 geweldige pony's achterlaten. En sja, ik was toen helemaal verzot op springen. 1 maandje later keek ik op een manege. Daar reed ik inmiddels al 2 weken. Maar, altijd op mijn lieveling, Norman. 1 week daarna, begreep ik dat hij te koop stond. Naja, veel mensen hebben geen zin in een manege knol. Ik vond het hartstikke braaf en hij had gewoon iets. Ik kocht hem toen voor 1500,-. Mensen zeiden dat ik gek was. Hij liep niet door de hoeken, hij viel uit galop. Echt vanalles ging mis. 2 jaar buitengereden en toen werd het serieus. Ik begon wedstrijden te rijden. Bixi probeerde ik als eerst. Mijn eerste wedstrijd was niet echt zo'n success. Bij de bixi kon je maximaal 100 punten halen. Ik kreeg 36. Niet echt veel. Ik bleef het proberen. 's winter keihard getraind. Toen bij mijn allerlaatste bixi wedstrijd kreeg ik 89 punten! Ik was helemaal blij. Nou, startkaart aangevraagd. 1 1/2 jaar in de B vastgezeten. De jurys vonden hem maar niets. Hij liep niet zo geweldig als de andere ponys. Hij hoorde er niet bij. Toen was ik het echt zat. Ik had 6 maanden keihard getraind. Elke dag weer, trainen, trainen en nog is trainen. Mijn eerste L1 westrijd. Een groot success! Ik had 197 en 202 punten. Zo bleef het doorgaan. De L1 was binnen 3 wedstrijden klaar. De L2 ook binnen 3 wedstrijden. De M1 ook. De M2 binnen 5 wedstrijden. En toen kwam het, de Z1. Eerste wedstrijden niet zo'n succes. 194 en 211 punten. De tweede was beter. 214 en 217. Nu nog steeds in de Z1 met 13 winst.
KG-Images heeft de foto's gemaakt.
Dankje KG-Images!

Alweer bedankt KG-Images!
.