We waren van plan haar terug te doen haar haar vorige eigenaars.
Maar op een dag kreeg ik de ingeving om mijn westernzadel eens te passen op haar. Dit paste.
Ik heb haar toen laten lopen in de paddock en ze was ontzettend braaf.. Na een tijdje gelopen te hebben ben ik er nog eens opgeklommen.. Welliswaar met een klein bang hartje..
Na een tijdje bleek dak ik geen bang moest hebben. Ze was superbraaf.
Zo heb ik er nu al 10 keer opgezeten en heeft ze nog geen 1 moment stout geweest.
Ze is wel zeer vooruit in de piste.
Terwijl ik haar rijd in de piste zadelt mijn vriend mijn pony op. Als ik gedaan heb met rijden wisselen we van pony.
Dan gaan we een wandeling maken. Ik op mijn haflinger en hij op zijn pony.
Mijn teugels hangen meestal een klein beetje door. Dit is omdat ik wil dat ze op haar eige benen gaat lopen.
Mijn handen moeten wel wat hoger en ik mag mijn handen niet vastzetten
Ze loopt ook vaak met haar mond open terwijl ik probeer haar niet teveel in haar mond te zitten.. waardoor kan dit komen ?
hou er rekening mee dat dit de 2de keer was dat ik erop zat.. en er stond een hengst naast de piste in de wei
deze was ook zeer intressant.. Ik ben ook maar een recreatieruiter, maar helaas ben ik de enige dat er nog in de piste mee wil rijden..achter haar stond de hengst, daarom dat ze wat van de hoefslag afwijkt.

hier zie je haar met haar mond weer open lopen

hier loopt ze ook weer met haar mond open

galop hebben we ook gedaan ,maar hier is ook nog veel werk aan.

normaal heb ik wel een cap op als ik het haar rij..
groetjes Kelly
heb mijn portie wel al gehad (nekklachten)