Vandaag maar eens wat dressuurwerk op een afgereden veldje gedaan en erna nog wat gecrossd
Ze was echt superblij
Als ik de foto's zie dan zie ik echt dat ze er plezier in had. En dat was ook zo!Qua niveau:
Normaal rij ik geen wedstrijden , soms eens een onderlinge wedstrijd , maar dat is het ook.
Zou in de toekomst wel willen starten
.Nu vooral dressuur, maar ik wil algauw eens wat beginnen springen want volgens mij gaat ze het echt fijn vinden. Nuja dat is misschien voor een volgende keer.
Training:
Meestal heb ik om de twee weken een privéles. Kan gebeuren dat daar tussen wel eens een groepsles zit (waar we max. met 4-5 zijn). In de zomer staat Desprit op de wei thuis , dus dan moet ik het met een wei doen. Wat niet altijd zo optimaal is (regen,slechte weide ,...) maar af en toe willen m'n ouders mij wel eens voeren naar de privéstal met de trailer
. In de winter staat ze op stal dus dan kan ik in een deftige piste rijden.Aandachtspunten:
- Ze moet zich meer gaan dragen + achterhand moet er meer onder
- Opletten dat ze niet kantelt met haar hoofd. Durft ze vlug eens doen
- Mijn handen : pianohanden soms.
- Soms holle rug , moet ik ook op letten
Vandaag dus wat dressuurwerk gedaan op het afgereden veldje die rechtover onze wei ligt

In het begin was ze nogal frisjes en druk, maar naar het einde toe werd ze wel moe

Van het inrijden heb ik geen foto's ..
1. Eén van de eerste foto's , ze loopt hier wat te diep en op de voorhand

2.

3

4

5 Weer wat op de voorhand

6 Galop, meer op m'n kont zitten

7

8

9

10 Middendraf

11 Ze had weer iets interessants gezien hoor
héhé
12 En crossen maaaar

13

14

http://i5.photobucket.com/albums/y165/B ... 1500-1.jpg
15 Uitstappen

Commentaar , tips zijn welkom.
Maar hou het normaal .

Jullie zijn zo'n leuk duo Alison!! Fijne foto's ook trouwens. Tips: bij galop bekken aanspannen en drukken in dat zadel hihi. Foto 12 is zo leuk! En je beenhouding is prachtig op de foto's... keep going! 
!