De afgelopen maand merk ik steeds meer vooruitgang. Ze begint nu eindelijk een beetje te ontspannen, en dat voelt fijn! De punten waar we tegenaan lopen is vooral dat Feline snel over haar tempo wil lopen. Ze zoekt nog naar haar balans, en gaat daardoor erg versnellen. Ook de galop is nog een verbeterpunt, dit gaat nog erg hard en oncontroleerbaar. Wat betreft mijn houding stoor ik me erg aan de houding van me ellebogen. De knik mist en ik moet ze meer tegen mijn lichaam dragen. Daarnaast zit ik niet altijd even rechtop, vooral niet op momenten wanneer Feline gaat versnellen.
Voor de foto's helemaal in chique, het leek me wel eens leuk om knotjes te maken. Nouja knotjes, zeg maar gerust megaknotters...!
Lekker getut, en toen Corina was gearriveerd gingen we aan het werk. Corina (http://www.corinaplat.nl) wederom bedankt voor de mooie foto's!Genoeg zover, de foto's!
Instappen

Een hele enge fotografe op de loer!

Fijn drafje!

Fijn drafje, ondanks ze er iets meer doorheen mag, komt haar achterhand wel fijn mee!

Even stappen tussendoor. Mooi rechtgesteld

Op deze foto zie je goed haar charmante drafje, ze komt goed mee met haar voorbeentjes

Na het draven weer even bijkomen

Inzet volte. Fijne foto vind ik zelf, rechtsom is haar moeilijke kant

Andere kant weer om, braaf Feline!

Galopje... Gaat voornamelijk nog zo, erg zoeken naar balans!

Ja... De bomen moeten nodig gesnoeid worden

Na het werk; lekker halsstrekken!

De fotografe er nog even op!

Humor heeft ze ook wel

Commentaar is welkom!

graag wat meer lachen want op zo'n paardje kan je trots zijn en zie je niet op elke foto lachen
Roelke, als ik die foto's zo zie, heb ik het idee dat ze al veel langer onder het zadel is