Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
inge81 schreef:euh, ik zou even contact opnemen met diegene die haar heeft beleerd en toch vriendelijk maar dringend vragen waar die knoppen erop zijn gezet.
kehdra schreef:jeutje mina! Hoelang is het paardj nu onder het zadel?
Vergeet niet; als het paard de teugel en beenhulpen nooit heeft geleerd, kan jij het natuurlijk ook niet gebruiken he...
[edit] hoezo met Slof beleerd? En door wie is dit inrijden gebeurd?
Jeanine84 schreef:Ik zou mij ernstig gaan afvragen waar je haar hebt laten beleren? Een jong paard beleren met slof? Ergens gaat het dan mis denk ik! Ik zou maar eens helemaal opnieuw beginnen met je paardje..wil je instructrice je daar niet bij helpen? En als je haar weer weg brengt naar iemand anders, vraag dan of je erbij mag zijn!
Je wilt toch dat het goed gebeurd, voor hetzelfde geld hebben ze er neits mee gedaan? 
Citaat:Ik heb er geen,
maar ik ben zoekende!
SuuZzel schreef:
kehdra schreef:Ik ben benieuwd naar foto's!
Jeanine84 schreef:Ik zou mij ernstig gaan afvragen waar je haar hebt laten beleren? Een jong paard beleren met slof? Ergens gaat het dan mis denk ik! Ik zou maar eens helemaal opnieuw beginnen met je paardje..wil je instructrice je daar niet bij helpen? En als je haar weer weg brengt naar iemand anders, vraag dan of je erbij mag zijn!
Krijg je wel dubbele kosten door opnieuw zadelmak en corigeren.

notalways schreef:inge81 schreef:euh, ik zou even contact opnemen met diegene die haar heeft beleerd en toch vriendelijk maar dringend vragen waar die knoppen erop zijn gezet.
Ze is met slof beleerd, en volgens hun is alles goed.
Maar ik kan er niet op rijden, en mijn gediplomeerd instuctrice ook niet, en niemand uit mijn vriendenkring.