Ik ben 2 weken met Carolien [arwin6 @bokt] mee geweest naar Friesland. Natuurlijk konden wij onze pony's niet thuis laten en gingen ze dus mee. we hebben heel goed weer gehad en dus lekker veel gereden. De camera heeft geluk gehad, want die mocht ook een dagje mee naar de manege.
Lita is een 3.5 jarige haflinger merrie van Alcantara x Nelinda v/d Zonhoeve
Ze is nu een half jaar onder het zadel en het gaat eigelijk boven verwachtingen.
We rijden op B niveau. tenminste. heb al enkele onderlinge wedstrijdjes in de B met haar gereden met goed resultaat!
Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest om de basis er even goed in te stampen. Dit heeft ons gelukkig weer wat verder geholpen.
Ik ben nu begonnen om haar meer nageeflijk en rond te laten lopen, maar dat wil nog niet helemaal lukken.

#1. Binnen even losstappen. Het was toch wat te warm, dus daarna zijn we in de buitenbak gaan rijden.

#2.

#3.

#4. Linkergalop. Meer in het zadel blijven zitten en niet naarvoor vallen.
(Ik had het zadel van een vriendin erop liggen met een kleinere inch maat, wennen dus)

#5.

#6.

#7. Dit vind ik een lekker ontspannen plaatje.

#8. De rechtergalop. Dat is een moeilijk punt. Hierbij springt ze vaak verkeerd aan, wel al minder als een tijd geleden.

#9. Middendraf. Ik vind dit er redelijk goed uitzien.

#10. Dit vond ik ook een mooie foto, alleen jammer van die staander!

#11. Nog even lekker een sprongetje gemaakt, want dat doen we ook graag!

#12. En lekker uitstappen...

#13.
Eigen commentaar:
- Hakken uitdrukken en tenen naar binnen.
- Handen rechtop
Bedankt voor het kijken.
Een reactie met commentaar of tips heb ik graag! daar kunnen we van leren!
Tot de volgende keer!