Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SaNNeS88 schreef:Wat een ontzettend gaaf paard, ook een mooi kleurtje...
Rijtechnisch commentaar heb ik niet echt, 't ziet er gewoon netjes uit!
Kan het dat hij nogal een "heethoofdje" is en daardoor zich ontzettend op spant? Vooral in die hals? 
En op heel veel foto's.
pharagirlke schreef:Irene in een filmpje viel het me ook al opEn op heel veel foto's.
Linda_E schreef:pharagirlke schreef:Irene in een filmpje viel het me ook al opEn op heel veel foto's.
Zo erg is het nou ook weer niet hoor! Als het zo dramatisch was dan kreeg ze echt niet zulke hoge punten...
Ik heb ook al veel punten gekregen voor proeven waarvan ik dacht "dat kan niet.." Het is maar net waar de jury op let. 
Z2 rijden en hoge punten maakt onaantastbaar op bokt.
Ik vroeg enkel maar of het paard van zichzelf zo gespannen was door dat hij ook vrij heet toont en dat het me opviel dat ze vrij streng in werkt met de stang.. Heb ik dacht ik niets fout mee gevraagd. 
Daar zak de ts zelf antwoord op moeten geven. Als de kinketting niet te los hangt, ben ik het absoluut eens met je commentaar, maar dat gaf ik ook al aan in mijn rijtechnisch commentaar

pharagirlke schreef:Ik houd mijn mond alZ2 rijden en hoge punten maakt onaantastbaar op bokt.
Als teken dat ik niet zomaar wat roep maar gewoon dat het me al vaker opgevallen was.
Linda_E schreef:Het blijft een aparte verschijning! Je gaat trouwens als een trein want ik heb nog niet zo lang geleden nog bij jou in de Z1 gereden!
Dit was toch je 1e keer Z2? Goede prestatie!
Editje ivn nieuwe regels HAW: denk aan je handen wat rechtop houden, ziet er net wat mooier uit en op de draf foto zit je idd wat ver achterover achteren.
Paula1990 schreef:Erg mooi paard! Vind wel op de laatste foto dat je een erge stoelzit houding hebt ..
En op heel veel foto's. 
Ik heb ook al veel punten gekregen voor proeven waarvan ik dacht "dat kan niet.." Het is maar net waar de jury op let.[/quote]Intervarno schreef:@ pharagirlke: Een zwaar doorslaande stang zegt niet alles. Wanneer de kinketting heel los hangt, slaat de stang bij de geringste druk al door. Een stang met een strakke kinketting daarentegen, kan zonder door te slaan al veel strenger inwerken.
Ontopic: Ontzettend gave kleur paard, echt een aparte verschijning! Rijtechnisch commentaar: Probeer niet teveel naar achteren te hangen en hem af en toe wat meer lucht te geven van voren. Wat me trouwens heel positief opviel is dat de uitgestrekte draf super van achter uit gereden wordt, geen er achteraanslepend achterbeen dat je erg vaak ziet, dus mijn complimenten daarvoor
pharagirlke schreef:Dat was als reactie op de momentopname. Niet als beschuldiging naar TS toe.Als teken dat ik niet zomaar wat roep maar gewoon dat het me al vaker opgevallen was.