ik rij in de gevorderde les. en we zijn vooral met me houding bezig.
mijn eigen commentaar:
* handen
* hakken uitdrukken
Rabbit:
1.

2.

3.

4.

5.

Checky:
6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. lemanthia schreef:ik weet dat er nog heel veel aan me houding moet veranderen.
aan de neusriem kan ik niets aan doen rechter dan dit lukte niet, en ik ga niet aan andermans spullen dingen zitten verstellen
, er zijn veel kinderen die het wel doen waardoor het nog slechter gaat zitten. Mischien als je het even tegen moniek zegt dat zy het even goed kan doen ofzo ? 

lemanthia schreef:aan de neusriem kan ik niets aan doen rechter dan dit lukte niet, en ik ga niet aan andermans spullen dingen zitten verstellen

]

lemanthia schreef:het si momentel erg rommelig i.v.m. met de vakntie's samengevoegde lessen enzo.
ik zat voor het eerste op checky ik pas er nog op. maar ben niet van plan om er een 2e keer op te gaan.
met evenwicht zijn we ook meebezig.
het was ook pas de 2e keer dat ik op rabbit zat waarvan de 1e keer alleen maar racen was.
de neusriem van checky zit normaal ook op het bit en niet na het bit maar ik moest van een aantal andere kinderen hem na het bit doen wat ik al raar vond.
ik rij nu iets meer dan een jaar. en dit is het 3e groepje waar ik in zit.
en we mogen bijna nooit zonder zadel rijden.
op ponykamp heb ik wel zonder zadel gereden (stap,draf,galop).
het is een hele gezellige les:D
lemanthia schreef:heb geen verzorgpony
rij met kinderen die 2-3,5 jaar rijden