De punten zijn er dan wel bij springen
Bij het inrijden vandaag was Geronimo erg fijn, z'n hengstenhals zat erop, liep rustig over de rug en gebruikte zijn benen zoals hij nog nooit gedaan had, ik had op aanraden van een trainer een 40tal minuten ingereden, niet heel intensief maar wel aan het werk met ook moeilijkere oefeningen dan we moeten rijden in onze B1 proef. Tijdens de proef zelf verloor hij een beetje zijn buigen/stelling/... en werd hij erg drammerig, met als resultaat dat hij helemaal uit elkaar viel. Op deze foto's valt me erg op dat z'n rug ervantussen valt, de ontspanning is ver te zoeken en ik span m'n schouders op waardoor ik helemaal verwrongen zit. In de trainingen doen we veel oefeningen om hem rechts losser te krijgen zoals wijken, SB,... Op de foto's die door mijn zusje gemaakt zijn kreeg ik weer een heel ander beeld van ons samen (die foto's volgen ooit in een ander topic). Maargoed genoeg geleuterd! ( De foto's zijn allemaal van de proef zelf!)

Keurig drafje, neus mag iets meer erbij

Middendraf, neus meer erbij

Helemaal uit elkaar

Rug er meer tussen en neus erbij

Niet veel goeds te zien op deze foto

WEEEHAAAA crossen maar

Wederom niet veel goeds

Best net moment

Mooi rechtop

En na de proef rustig terug naar de trailer samen met vicky

We zijn uiteindelijk laatste geeindigd met 133 pt, het kan me niet veel schelen die punten, we hebben gewoon veel lol samen

'k heb dan liever wat minder strek dan dat'ie ervandoor gaat