Onze eerste @ work topic!!
Amotes (Mootje) is een 11 jarige super leuke en blije haflingermerrie, waar de afgelopen jaren dressuurmatig erg weinig mee gedaan is. Ik ben dit sinds juni gaan oppakken en ze begint het soms te snappen
nee ze pakt het goed op! Gisteren had ik mijn eerste privé les met haar, toen zijn door Ryanne_ @ bokt foto's gemaakt (Thanks ryanne
). We oefenen op B niveau (20 september eerste wedstrijd
)We zijn vooral bezig met nageeflijkheid en nageeflijk blijven, de achterhand er meer onder, de (goede) galop en aanspringen wat ze erg moeilijk vind. En ik werk vooral aan mijn tenen
die staan naar buiten en overal heen behalve waar ze heen moeten. Daarom rijd ik op sommige foto's ook zonder beugels, dit is dus bewust. Ook zoek ik constant geld, nog steeds niets gevonden 
Ze vind de galop vooral erg moeilijk, ook het nageeflijk blijven vinden we allebei erg moeilijk, vooral als mootje er geen zin in heeft en niet echt mee werkt
Je kan ook wel van de foto's af zien dat ze onwijs sterk is. Soms lijkt het trouwens alsof ik mijn handen vast zet, dit is niet zo.Nou genoeg gepraat, hier de foto's!
Ik heb geen foto's van het losstappen. (uiteraard is dit wel gedaan)
stappen linksom
Losdraven
Draven linksom zonder beugels

Draven van hand veranderen, neusje eruit maar wel mooi beenwerk
Idem
Draven rechtsom pasje naar voren zonder beugels
Gebroken lijn 5 meter
Galop rechtsom, verkeerde galop maar wel bergop

Galop rechtsom
Galop linksom

Draven linksom zonder beugels, deze foto vind ik echt een fijn beeld geven

Even stappen zonder beugels

Draven rechtsom op de volte, iets door vragen

En toen.. zat ik achterstevoren
(ja, in opdracht van mijn lesgeefster
)
En klaar

Haar lieve koppie
http://www.imgme.nl/images/photos/fixed ... ff8fe5.jpg
Doei!
http://www.imgme.nl/images/photos/fixed ... ba115e.jpg
Met alle tips kan ik wat, dus laat vooral een berichtje achter!

Probeer dus echt meer naar voren te kijken, dan ga je vanzelf je schouders wat meer naar achteren houden en ziet alles er net wat mooier uit. Wees maar trots op Mootje!!