Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Stuurloos rondstieren is veel leuker en makkelijker dan aan het werk moeten natuurlijk.
Urielle schreef:Heeft hij al gehad bij de eerste keer en hij is zodra je weer opstapt net zo vervelend als daarvoor. Nog erger eigenlijk.![]()
Hij heeft gewoon echt ondervonden dat hij ermee wegkomt (mijn schuld dus). Stuurloos rondstieren is veel leuker en makkelijker dan aan het werk moeten natuurlijk.
benangelique schreef:misschien kan je hem en jezelf enkele spuitjes of drubbels bach rescue remedie geven? dat brengt rust bij zowel jou als hem in de kop.
) Succes. Charlenexx schreef:Begin met longeren met bijzet en ga er daarna pas opzitten.
Doe een elastiek om en ga dan rijden.
Trap en sla m helemaal de grond in, dit kan dus blijkbaar even duren, daarna niet te veel meer vragen hij moet alleen braaf zijn, afstappen en morgen weer verder.
En qua middeltjes raad ik magnesium aan, dat maakt paarden ook rustiger in het hoofd (ik gebruik Sterivet steri-kalm voor mijn paard).
Charlenexx schreef:Begin met longeren met bijzet en ga er daarna pas opzitten.
Trap en sla m helemaal de grond in, dit kan dus blijkbaar even duren, daarna niet te veel meer vragen hij moet alleen braaf zijn, afstappen en morgen weer verder.
En qua middeltjes raad ik magnesium aan, dat maakt paarden ook rustiger in het hoofd (ik gebruik Sterivet steri-kalm voor mijn paard).
Charlenexx schreef:Begin met longeren met bijzet en ga er daarna pas opzitten.
)