Roxx schreef:Ik denk om eerlijk te zijn dat het erg lastig gaat worden. Natuurlijk zijn niet alle dravers hetzelfde, maar zoals RK al aangeeft heeft ieder ras zijn kwaliteiten. Wij hebben er ook een draver bij lopen. Super lief beest, doet uitermate goed zijn best, maar heeft toch een beetje een wonderlijke manier van springen. Dressuur lopen kan hij heel aardig, maar het Z gaat hij niet halen denk ik.
Maar is dat Z-rijden zo belangrijk voor je dan? Misschien kun je beter proberen je voldoening te halen uit het feit dat je je paardje iets leert en dat jullie lol hebben samen. Dan zie je vanzelf waar het schip strandt en hoever je hem kunt krijgen.
Verder: een goede instructrice is natuurlijk heel belangrijk, maar het feit dat zij meerdere paarden naar het Z heeft gereden garandeert natuurlijk niet dat zij al haar lesklanten ook naar het Z kan krijgen. Voor sommige combinaties liggen de uiterste mogelijkheden nu eenmaal een niveautje lager.
Nou weetje ik wil na deze opleiding die ik nu doe
wil ik naar deurne en daar kom je niet zo maar even op
en ja Z2 zal dan miss wel niet lukken maar ze hebben wel meer
spring talent dan Dresuur toch?!
Maar ik denk dat ik het gewoon ga Proberen wie weet
rij ik straks wel Z Of ZZ springen je weet natuulijk niet wat er uit zo'n beestje komt toch?!
Maar nog een vraag wat is dat dan met die tong want ik kan wel gewoon rijden
ze is heel mak aan het bit en been dus kan ik wel gewoon rijden maar ik mag natuurlijk
niet in de wedstrijden want, dan krijg ik strafpunten toch?! of niet ik hoop dat ik daar ook nog een oplossing voor kan vinden!!