Maar nu toch maar eentje. Als eerste moet er in de begin tekst van alles staan hier komt het dan
Nivau, training, problemen!
Ik begin bij het niveau, ik spring voornamelijk met didi omdat dressuur geen pretje is. Op de een of andere reden is ze niet normaal rustig te rijden. Ik rijd niet op concour maar ze zit ongeveer op L niveau qua springen. Met dressuur is dit een zeer slecht b niveau
. Ik ben nu met de training voornamelijk bezig met het rustiger en ontspannender lopen van didi. Ik rij veel overgangen, en figuren laat haar van snelheid verwisselen enzovoort. Ik heb plastic-sporen om om haar ronder te laten lopen.
Ik heb nu geen les meer, maar ik ben dringend op zoek naar instructeur/instructriese pm voor meer informatie:)
Mijn problemen zijn voornamelijk: Het altijd racen van didi, als er een hindernis in de bak staat niet eens meer normaal te kunnen rijden, en na de galop niet meer willen draven.
Dit was het zowel ongeveer. & oja ze staan niet op volgorde
Ik sta open voor al de nuttige tips, maar van afkraken en dingen "als je doet dit en dat fout" daar heb ik niks aan, geef dan een manier om dat op te lossen
Genoeg gezwetst hier komen ze :

1.Een nog opzich ontspannende draf helaas zit ik weer ernstig naar voren

2. Strekken en dan gaat jill even helemaal naar achter hangen

3. Een erg gespannen drafje! en een rare hand houding

4. Een drafje met weer een rare hand houding!

5. Hier loopt ze na mijn idee heel erg lekker! wel weer raren handen

6. Een erg opgekropt galopje

7.Weer erg gespannen drafje!

8. Even lekker stappen en ontspannen

9. Weer ernstig gespanne

10. Stappen en praten met de fotograaf

11. Lekker draven weer die rare handen

12. Heel lekker draven en van hand veranderen !

13. Vanaf de zijkant genomen

14. Ze mocht ook eventjes springen

15. Als laatste een foto van haar laatste try-out concour
Nogmaals tips zijn welkom mijn eigen punten zijn:
* Let op mijn rare hand houding
* niet zo naar voren zitten
* Ik begin te groot te worden dat weet ik
Ik ga in september over naar de paarden Nou dit was het ! Helpen jullie me alstjeblieft ik wil weer lekker kunnen rijden
hier door kan je misschien wat beter gaan zitten of anders je pony helpen om hem wat losjes te krijgen