Ons niveau: eigenlijk geen niveau hij word aangereden (ik heb begeleiding maar ik rijd niet altijd met begeleiding
)Problemen nu: ontspanning maar dat komt wel dus dat is op zich denk ik geen probleem, wat wel een probleem is is dat hij nog wel eens wil duiken dus daarom zou ik graag tips hebben ik probeer hem dan wat voorwaarts te rijden maar dan spant hij zich op en gaat hij vervolgens weer duiken.
Het zadel vertoont zeg maar wat door dat mijn dekje niet meer volledig goed lag (val he)
en ook doordat het een FULL dekje onder een 16,5inch is lijkt het zadel langer zeg maar
ook zit ik niet zo echt goed op een VZH zadel maar daar werk ik uiteraard wel aan 
Ik wil graag tips en opbouwende commentaar dit kan ik wel gebruiken als je me begint af te kraken oid dan ga ik hier gewoon niet reageren
negatief zijn màg maar er zal wel ergens (?) iéts zijn waar je ook positief over kan zijn denk ik dan..
stappen hier was hij al een tijdje duikboot aan het spelen

hier probeer ik hem voorwaarts te houden omdat hij wou gaan duiken

hier was hij net ervandoor gegaan
vandaar mijn leuke houding 

jeuken

lekker stappen

heel rustig drafje

niet bepaald ontspannen

kapstokken
Verbeterpunten aan mijn houding:
*zelf niet voorover vallen
*handen rechtop houden
*tenen naar binnen
*hakken uitdrukken

Voor het duiken moet je hem goed voorwaarts houden en misschien zou je je handen eens overdreven hoog kunnen zetten, niet trekken, want dat trek je z'n bit omhoog, maar proberen te begrenzen en als hij dat doet gelijk goed voorwaarts rijden, succes,
. Ik heb vroeger geleerd dat de nek een muur is en daar mogen m'n handen niet overheen
je heb een lekkerding onder je lopen