hij was erg gespannen dus we hebben veel gestapt en wat gedraaft en het was niet de bedoeling om te galloperen maar.....

hij ging er dus vandoor en toen was hij niet meer terug te krijgen en ipv, dat hij langzamer ging, ging die alleen maar sneller, en ik maar draaien op die volte en was allebei mijn beugels kwijt. echt doodeng. wel goed afgelopen gelukkig. hij helemaal te showen dus ik er maar direcht afgesprongen mijn vader met hem aan de hand lopen en ik water drinken en even bijkomen en toen er natuurlijk wel weer op nou nog even gestapt en beetje gedraaft en toen maar gestopt
wancourt is een 5 jarige ruin die sinds 1 maand ruin is, hij voelt zich dus nog helemaal hengst en zo loopt die ook nog... ik heb hem nu 2,5 maand en zijn bezig met oefeningen uit de L en M1.
hij is nog niet wedstrijdklaar ivm. hij nog niet op andere terrein met andere paarden kan lopen (wel al mee bezig) kwa niveau zijn we (ong.) L klaar! (vandaag licht dressuurgereden hoor!) we werken vooral aan naar de ontspanning toe
instappen; nog wat gespannen

sfeervol

houding kan beter

& klaar

en toen mocht mijn merrie nog even in de bak ja dan krijg je dit resultaat
haha
let niet op mijn gezicht, was druk bezig hem in bedwang te houden

(rijtechnisch)commentaar; welkom

en dus soms in een valse knik loopt
Foto 2 is echt super vet!!