Renate is erg kreupel geweest. Dit kwam door dat ze geen ijzers meer onder had en daarom liep ze gewoon heel erg gevoelig mee. Dus nu heeft ze toch weer ijzers onder en ze loopt weer 100% zuiver!
Daardoor heb ik dus ruim 1,5 week niet kunnen rijden. (als het al niet langer is geweest) Vandaag had ik weer les, en iemand is gelijk foto's komen maken!
In het begin was ze erg voor het been, en dat rijd niet fijn. maar na aanwijzingen van mijn instructrice werd ze steeds beter aan het been. Ook vind ze het moeilijk om bij de stelling niet haar buiten schouder er bij uit te drukken.
De stiek hangt er aan omdat ze soms erg sterk kan zijn, als de stiek eraan hangt is dat veel minder. Zoals je op veel foto's kan zien heeft de stiek vaak geen werking.
Mijn punten van aandacht:
Mn buik moet eraf (word al aan gewerkt is al wat af)
handen laag houden.
Nu hier de foto's:
stappen

en nog meer stappen
Ben hier bezig haar meer door links te krijgen, zonder dat ze over haar buitenschouder weg valt.

Dit bedoel ik dus...

En halthouden...

en weer stappen, hier lijkt het dat ik wat schuin zit, dit zou ook goed kunnen....

Toen gingen we draven, door het goed steeds wat harder gaan en wee op pakken krijg je dit als resultaat, ik vind dit er echt niet zo slecht uit zien hoor...

Maar ok het kan altijd nog beter...

en

Nou ik vind het er eingelijk best wel goed uit zien, wat vinden jullie ervan?

die zie je niet op de foto, dus ik trek aan mn teugels bijna de tanden uit haar mond ...