Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CarinaR schreef:misschen wat minders strak dichtsnoeren
Linda_love_U schreef:Ik zal er eens naar kijken. Al er is aan zn hoofdstel en bit eigenlijk nix veranderd dan normaal. Ik dacht zelf misschien last van zn tanden. Alleen dan wel typisch dat alleen t losmaken eng is?
Tandarts kan helaas hem niet onderzoeken.Dan is hij helemaal in paniek.
marie83 schreef:Op het moment dat je het hoofdstel afdoet en van achter zn oren weghaalt, is het belangrijk dat je het bit niet op zn tanden laat "vallen". Wat ik altijd doe is het hoofdstuk goed hoog blijven vasthouden en langzaam naar beneden zakken. Zo heeft mijn paardje de tijd zn tanden van elkaar af te halen. In het begin zal je paardje niet snappen dat hij hierin mee kan werken, maar door je bit langzaam te laten zakken en niet te laten vallen zal het al een stuk beter voelen! Probeer maar!
Linda_love_U schreef:Ja dat is een goeie vraag. Van de kliniek mag hij geen verdoving meer hebben. Hij moest gelijk antisedan hebben en dat werkte bij hem ook amper.Dus het risico is veel te groot om hem nog te verdoven zeiden ze.
Praam krijg je er niet eens op.Tis echt een zeikerd wat die dingen betreft. Hij is nogal snel gestressed etc.
Dus als hij een keer echt iets heeft dan hebben we denk een probleem.
Linda_love_U schreef:Het eruit halen of afdoen is niet echt een probleem. Als hij klaar is krijgt hij ook altijd wat lekkers. In doen en vastmaken vind hij ook niet erg. Maar zijn sperriem/neusriem losmaken is het grote probleem bij hem. Best appart.
Linda_love_U schreef:Het eruit halen of afdoen is niet echt een probleem. Als hij klaar is krijgt hij ook altijd wat lekkers. In doen en vastmaken vind hij ook niet erg. Maar zijn sperriem/neusriem losmaken is het grote probleem bij hem. Best appart.