,Om niet achter te blijven zien jullie nu ook Paco voor het eerst op bokt! Paco is een 11 jarige ruin van Locato. Hij is 1.68 m groot. Zijn niveau is Z1 dressuur. We zijn momenteel hard aan het trainen voor een goede Z-proef. Zowel ik als mijn paard vinden dat erg moeilijk! Ik ben 3,5 jaar geleden begonnen met dressuur rijden en toen ben ik een keer een proefje in de B gestart..Ik dacht dat doe ik wel even...Dat viel even tegen! Ik kwam er bij mijn allereerste wedstrijd achter dat het dressuur rijden toch wel iets meer inhield dan even een rondje rijden...Toch maar door geknokt en nu zijn we dan in het Z beland, maar nu wordt het echt moeilijk vind ik.. Ik heb zelf heel veel moeite met de travers en met de appyementen, dus daar oefenen we samen hard op. Paco heeft er ook wat moeite mee, want voor hem is het ook allemaal nieuw..Als de oefeningen aardig lukken, is mijn zit weer finaal verkeerd..Het lukt me nog niet om beide op één juiste lijn te krijgen..Dus oefenen oefenen oefenen!
Hier zijn de foto's;
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
8.
Dat was het dan, laat even een berichtje achter!

..de rest komt hopelijk nog in de loop der jaren nog dan?! Ik zal nog maar even door oefenen om dat te bereiken, want dat is nog wat ver van mijn bed. Eerst maar een fatsoenlijke Z-proef! Het klopt dat hij wat ontspannender loopt op de laatste foto's en dat is precies de reden dat ik maar weinig met stang en trens rijd, want dat vinden we allebei nog wat lastig..