Hier dan weer een toppic uit het hoge Noorden.
Gab en ik zijn sinds vorig jaar flink aan de gang gegaan met het loswerken. Ik heb ook vanaf April dit jaar eindelijk mijn instructeur gevonden en mijn basis is hierdoor stukken verbeterd! Drammerig zoals Gab is, zal hij blijven, maar zijn "loslaten" in de kaak/halslijn, is stukken verbeterd, tot begin dit jaar was hij nog van vasthouden in de kaak/halslijn en wilde hij niet ontspannen.
Het probleem waar we nu nog op vast lopen is het behouden van de tact in galop. Vooral rechtsom, omdat hij hier wat meer vast zit dan links zegmaar. In de contra galop wil hij ook nog wel eens terug vallen in tempo.
Omdat mijn laarzen niet meer passen en mijn beenligging dus bagger is, heb nieuwe laarzen besteld en hoop dat mijn beenligging hierdoor beter word. Verder heb ik een rugafwijking waardoor mijn beenhouding bagger is, en heb ik nieuwe stijgbeugels besteld van Sprenger, omdat dit je rug/knie zou ontlasten. Ik heb nogal pijn in mijn knieen en rug waneer ik rijd en vooral waneer ik mijn tenen naar binnen moet buigen. Dit is een chronische aandoening en helemaal top zal het dus nooit worden.
Gab en ik zijn dit jaar M2 officieel gestart en hebben alle wedstrijden winst gereden, dus om het maar even in Nederlandse begrippen te gooien ben ik nu M2+5. Dit jaar gaan we in Spetember weer op naar de regio kampioenschappen en hopen dat we ons "zilver" van vorig jaar kunnen verdedigen!
Nou dat was het wel weer, hier de foto`s (helaas geen foto`s van het opwarmen):
Gab vorig jaar Juni/Juli:http://i36.photobucket.com/albums/e48/Gabion/Gabion/Trainengab12mei2007enmeer036.jpg?t=1215270415
1)
Fijn drafje2)
Wijken voor rechtshttp://i36.photobucket.com/albums/e48/Gabion/Gabion/111.jpg?t=1215270695

3)
Nogmaals wijken4)
SB5)
Wijken voor links6)
7)
SB8)

9)
Hier wil ik hem hebben10)
Galopje, heb het idee dat hij wat schouder verliest?11)
Contra galop12)
Braaaaaf dier Nou kom maar op met die tips!
Roor en Gab

?
*
kan ik je beestjes eindelijk in het echt bewonderen...
Zoals je ziet loopt hij netjes op de loodlijn