Meet de bad hengst Ravi

Vakantie. Heerlijk dat woord. En nu kan ik dan ook eindelijk eens meer op de paarden richten, zo ook dus Ravi. We kwamen de laatste 2 weken, voor mijn gevoel, tegen een paar probleempjes terecht. Ze liep niet meer op 2 teugels en de galop mocht meer op die achterhand. Stapsgewijs wou ik dit probleem oplossen en gelukkig loopt ze nu weer op 2 teugels. De galop is nog steeds een minpuntje, maar daar ga ik nog hard aan werken.
Mijn eigen houding is ook nog steeds een schoonheidsfoutje.
Voornamelijk mijn onderbeen + mijn heupen. Dit zie ik terug in de appuyementen. Verschrikkelijk die oefening 
Zo zie je maar weer
Het loopt niet altijd vlekkeloos. Gelukkig maar, anders zou je jezelf en je paard nooit kunnen overtreffen. Sander, van SanderD-fotografie, kwam zaterdag langs om een paar prachtige exemplaren te schieten van mij en Ravi! Ben er enorm blij mee en zal ook zeker wat afdrukken. Misschien kunnen jullie mij hierbij helpen, alhoewel ik zeker al wat favorieten in mijn achterhoofd heb!
Neem gerust eens een kijkje op zijn site: http://www.sanderd.nlGraag dus voor mij opbouwend commentaar en misschien hebben jullie tips om de galop goed op die achterhand te laten verlopen maar dan wel ontspannen. Deze middenweg moet ik nog vinden en daar wil ik mij voorlopig ook even richten!
En voor de mensen die Ravi nog niet kennen. Ze is een 9-jarige merrie die ik een jaar ongeveer al rij. De bedoeling is dat ik haar straks op wedstrijd ga starten na het winterseizoen. Met de eigenaresse loopt ze Z1 en ik ga haar starten in de L.
Veel kijkplezier!
Groetjes,
Sas en Ravi!

Eerst loswerken
1.

2.

3. Welkom 'hengst'

4.

Tussen opakken en voorwaartsneerwaarts in
http://www.sanderd.nl/reportages/Saskia_en_Ravi/23.jpg
En dan begint het échte werk
5.

6. Wat veruiming

7. Hier zie je mijn probleem: mijn houding

8. Close-up tijdens mijn appuyement

9.

10. Meer verzameling in de galop

11.

12. Schouderbinnenwaarts

Ik heb ook even 10 minuutjes de zweep erbij gepakt zodat ze wat meer tegen de verhevenheid aan ging lopen. Uiteindelijk liep ze ook zeer fijn ondanks dat ze het enorm moeilijk vond!

13.

14.
Het komt