Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga lekker op sneakers en in korte broek naar stal en ga lekker wandelen met haar. Zodat ze niet stijf word en ook niet gaat zweten. Zelf ben ik geen fan van het rijden met mp3 in, als er nl iets is hoort niemand je. Rij dan op z'n minst met alleen 1 oortje en de 2e laat je hangen.
o0jamie0o schreef:ooh wat leuk dat ie daar op let ! en dat hij daar super op reageert tog een keer proberen dalijk om met muziek aan te rijden
Ninx schreef:Wat? Rijden met muziek aan op je oren? Met IPod?
Tjee.... kan ik me niks bij voorstellen eigenlijk. Ik geniet dan juist zo van de rust, er is al zoveel herrie de hele dag...
Maar goed, als mensen het prettig vinden.... lijkt me niet heel veilig.
Muziek op speakers, in de bak, kan ik me wel wat bij voorstellen evt...
Charlenexx schreef:iPod is gewoon met oortjes en je hebt toch ook in heel veel rijbanen dat de radio aanstaat en op concours muziek... Waarom zou dat nou weer niet veilig zijn?
Heerlijk! Maar ik kan me ook wel voorstellen dat muziek fijn is, maar dan zou ik hem op luidspreker doen. Met dopjes in je oren lijkt me niet zo prettig.
)... ik was alleen even verbaasd, heb het nog nooit gezien. Vandaar....
... maar kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je het wel fijn vind
Ninx schreef:Enfin, je concentratievermogen schijnt ook vele malen minder te zijn... dit hebben ze bij andere activiteiten al onderzocht.... fietsen e.d.

)
Gewoon zachtjes.
dus dan ben ik allemaal aan het '' meeluisteren '' als ik in de binnenbak aan het rijden ben en dat vind ik storend voor mijzelf, daarom hoppa gewoon oordoppen in, let ik tenminste op m'n pony 
!