Afgelopen zondag werd er bij ons op stal een onderlinge wedstrijd georganiseerd. Flint en ik waren ook van de partij, mooie oefening voor als we 16 juli officieel gaan starten in de B categorie! Op het moment loopt Flint op L1 niveau, de moeilijkheden die ik tegen kom is het op de voorhand vallen van gallop in draf, en ik rijd met kapstokken. Daarnaast vind ik dat mijn houding nog verder kan verbeteren. Het recht stilstaan vind Flint nog moeilijk. Ook zeilde we af en toe uit de ring.... Dit was overigens wel onze eerste keer op gras rijden.
Resultaat van deze wedstrijd: eerste proef 193 punten (3e plaats) en de tweede proef 205 punten (1e plaats)
Enjoy! Met dank aan Natalie (N_tlie) voor de foto's!
En toen zeilde we de ring uit
Onstuimig aanspringen in gallop na het wijken
Groeten
Klaar!
Gefeliciteerd met je behaalde punten, dat officieel starten gaat je vast goed af.
Heel mooi type groninger, bij ons op stal staat ook zo'n pracht exemplaar. Als je hem ooit verkopen wil.......

Ik vind het over het algemeen een heel fijn beeld geven. Het enige wat me nog opvalt, naast het al genoemde, is dat je wat last hebt van pianohandjes.
Ik ben zelf ook nogal zwaargebouwd, dus dat past goed bij mij
Iets rechter maken, nu doet hij of hij netjes buigt, maar alles loopt er dus aan de buitenkant weer uit. Door hem rechter te houden aan je buitenteugel kan je hem wel in z'n geheel de bocht door krijgen. 
)
?
)