Rijden met muziek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Rijden met muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 12:13

Ik weet niet of het hier goed staat.
Maar ik ben zo ontzettend verslaafd aan muziek, dat ik het liefst onder het rijden nog muziek bij gebruik.
Ik rij alleen altijd met een vriendin, dus vind ik het onfatsoenlijk om mijn telefoon aan te zetten met dopjes in me oren.
Maar tegelijk, als ik ga hardlopen heb ik wel de juiste uptempo muziek nodig, en wil met rijden niet mijn training aanpassen op de muziek.
Duss.. iemand ervaring met een radio in de bak? Gebruiken jullie cd's, wat voor muziek etc?

Janine

MaaikeMo

Re: Rijden met muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:38

wij hebben altijd radio aan, in de rijbak.. vind het heerlijk..
alleen als ik heel geconcentreerd ben, dan hoor ik de muziek nietheel goed.. maar met in en uitstappen zing ik altijd mee..
zielig paard.......

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:16

ik heb ook altijd de radio hard aanstaan als ik aan het rijden ben, als je vanzelf hard aan het trainen bent hoor je de muziek toch niet meer (dat heb ik iig) en als ik klaar ben en ga uitstappen kan dat weer heerlijk met muziek op!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:37

wij hebben bij ons in de hal 4 boxen hangen, waarvan 2 't eigenlijk maar echt goed doen, maar deze staan geloof ik niet altijd aan... maar geeft wel wat meer rust alhoewel die van mij 't niet zo fijn vond in 't begin Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:39

Wij hebben in de binnenbak een radio. Als ik voor mezelf rijd (alleen of met vriendinnen) vind ik de muziek wel fijn als het aanstaat. Als er iemand anders in de bak rijd vraag ik of het goed is als de radio aan gaat. En als diegene het liever niet heeft maak ik er geen probleem van Lachen

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:43

Geen radio/instalatie in de bak (alleen buitenbak) dus 1 speakertje van m,n mp3 in m,n hoofd Haha! Heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 15:40

Ook hier een binnenbak met speakers. Heerlijk. Zéker als ik alleen aan het rijden ben, dan gaat het volume omhoog en rijden we lekker op de muziek. Lekker!

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 15:41

Equinecoach schreef:
Geen radio/instalatie in de bak (alleen buitenbak) dus 1 speakertje van m,n mp3 in m,n hoofd Haha! Heerlijk!

Inderdaad Lachen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 16:47

Dus het is toch best wel een aanrader? Haha!
Ga ik snel een radiootje opzoeken Knipoog
We hebben al eens een radiootje gebruikt om een kur te rijden, simpele draagbare radio. En een lawaai dat dat ding maakte!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:25

Als ik met muziek zou rijden en ik ben geconcentreerd bezig dan raak ik alleen maar 'kriegel' door het ritme van de muziek. Twee ritmes door elkaar is niks voor mij Vork Clown
Met in en uitstappen of met springen o.i.d. vind ik 't niet erg. Zolang ik maar niet geconcentreerd aan 't dressuren ben.

manhattan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:31

ik rij ook altijd met muziek heerlijk

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:21

Heb helaas geen radio bij de bak..
Anders had ik em zeker aan gehad Clown

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:41

Ik heb altijd de radio of Ipod aanstaan, gewoon even lekker ontspannen en na een tijdje let ik niet eens meer op de muziek. Clown

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:19

Ik zet altijd liedjes op me telefoon aan met uitstappen ofzo, volgens mij stoort m'n paardje zich er niet aan. Clown

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:27

Wij hebben een flinke installatie in de binnenbak hangen. Ik heb er eigenlijk een hekel aan om binnen te moeten rijden, maar met de muziek flink hard aan is het eigenlijk best leuk en gaat de tijd sneller.

XXcarmenXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:14

Jep ik rij ook met de radio soms met een cdtje maar soms niet maar me oom heefd een bak en stallen lekker handig:)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 14:07

Ik heb ook graag muziek bij me Ja
Dan zet ik MP3 op een krukje, boxjes eraan, alles op zijn hardst en rijden maar. En als ik geen muziek heb, dan blèr ik zelf keihard een liedje Bloos

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 15:42

Heb altijd de radio aanstaan! Zowel voor paard en ruiter fijn ipv stilte! En daarnaast wennen ze aan geluid, op wedstrijd zou ook zomaar ineens de muziek aan kunnen springen...

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:08

als ik alleen rijd in de bak heb ik mijn mp3 altijd aan, vind het heerlijk..

als het na het warmrijden goed gaat, probeer ik op het tempo van de muziek te rijden Clown lijkt me ook wel een goede oefening Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:10

Ik geniet met mijn paard liever van de rust en de natuur om ons heen. Muziek hoort daar helemaal niet buiten (wij hebben geen binnenbak Knipoog ). En ik ben dol op muziek, hoor, heb er jarenlang in gewerkt, ik dans en zing nog steeds graag en mijn vriend is muzikant. Haha!

Maar in mijn tijd met mijn paard genieten we vooral van elkaar en van de natuur, vooral als er verder helemaal niemand is zoals gisteravond. Heerlijk!!!!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 09:51

wij hebben ook altijd muziek in de bak of idd ik rij met een mp3 op!! Kan ook niet zonder..

buiten moet je wel uitkijken omdat je fietsers ed. niet hoort aankomen maar verder is het geen probleem hoor..

Tammphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:24

IK WIL OOK MUZIEK BIJ DE RIJBAK!! *frustie*

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:58

Helaas hebben de eigenaren een buitenbak, dus het is niet echt fijn voor de buren om muziek aan te zetten Haha!
Maar ikzelf zou het fijn vinden om muziek aan te hebben, niet te hard maar wel aanwezig.

Oja bedenk me net dat de buurjongen als 'ie met zn auto bezig is (en dat is bijna altijd) hard muziek op heeft staan, en dat is trance, dus dat is lekker rijden Haha!

flaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:26

met muziek rijden is gewoon lekker.
Je vergeet de rompslomp van de hele dag en bent lekker met je paard bezig

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:28

ik zet altijd de radio aan in rijbak als ik ga rijden alleen als medegebruikers van de rijbak er bezwaar tegen hebben zet ik de radio uit
maar vooral als ik alleen in de rijbak zet ik de radio aan; veel meer ontspannend zowel voor mij als mijn paard; mijn paard is snel afgeleid en schrikt snel maar de muziek leid hem af