Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je moet even bij de plaatselijke maneges informeren voor onderlinge wedstrijden. succes! poes schreef:Wedstrijdje met een 3 jarige? Daar snap ik dus echt het nut niet van. Paard zou van mij nog lekker tot volgend jaar op de wei staan. En als ie dan echt al zadelmak moet kun je ook gewoon op verplaatsing wat rondjes gaan rijden?
Voor hetzelfde geld is dit dier dus ingereden op 2.5?

Maureenn schreef:Nee dit paard is niet ingereden op 2,5 en ik vraag niet wat de mening van jullie is om het wel of niet te doen ik vraag of mensen weten waar je zoiets kan vinden

roancka schreef:poes schreef:Wedstrijdje met een 3 jarige? Daar snap ik dus echt het nut niet van. Paard zou van mij nog lekker tot volgend jaar op de wei staan. En als ie dan echt al zadelmak moet kun je ook gewoon op verplaatsing wat rondjes gaan rijden?
Voor hetzelfde geld is dit dier dus ingereden op 2.5?
Een legio paarden worden ingereden met de 2,5 jarige leeftijd...
Kijk eens naar de KWPN hengsten.
Het gaat er om hoe je met z'n paard omgaat.
Als je in oktober bij de KNHS wedstrijden mag rijden, moet je ze wel op tijd inrijden, anders zijn ze er niet klaar voor.
En als je met verstand met je paard omgaat kan het echt geen kwaad.
Als we ons dan toch ergens druk over willen maken moeten we dat eens doen over de paarden die op de renbaan lopen...
Dan kan een beetje licht dressuurwerk echt geen kwaad...
Maar idd, ik wil ook wel weten waar meer 3-jarige wedstrijden zijn...
Nibbit schreef:Ik vind het trouwens wel raar dat de "gewone ruiter" niet voor 1 oktober met een 3-jarige B mag starten, maar ruiters met dekhengsten wel de veel zwaardere pavo-cup rijden...