Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dndnlover schreef:Als een paard ongewild steigerd, neem een zacht touw en geef hem daar telkens een tik op de buik mee als ie steigerd, dan denkt ie dat ie van onder word aangevallen, en dan stopt ie vanzelf
Monikske schreef:Hij wilt met mijn voeten spelen hij schrikt helemaal niet want als ik probeer hem goed in gang te houden ziet hij er gwn naast
) eilleen333 schreef:Monikske schreef:Hij wilt met mijn voeten spelen hij schrikt helemaal niet want als ik probeer hem goed in gang te houden ziet hij er gwn naast
Huh? Ik vat het niet (zal wel door de haarkleur van mijn paard komen)

dndnlover schreef:Als een paard ongewild steigerd, neem een zacht touw en geef hem daar telkens een tik op de buik mee als ie steigerd, dan denkt ie dat ie van onder word aangevallen, en dan stopt ie vanzelf
Miepie1980 schreef:Ik zou wel eerst goed checken wat het probleem is waardoor hij steigert.
1 tipje: pak je paard nooit om zijn nek maar houdt je handen er alleen naast, vastpakken wordt soms gezien als beloning waardoor het gedrag alleen maar wordt aangewakkerd.
succes.
Monikske schreef: