Rowan is een 6 jarige ruin die op het absolute begin inrijden hier alles geleerd heeft en sinds een krap jaartje af en toe op concours meemag.
Dit gaat extreem voorspoeding, ze komen regelmatig met dubbele winstpunten thuis de keren dat ze gestart zijn
Rowan is een superbrave pony,maar heeft wel extreem actieve gangen waardoor doorzitten en lichtrijden hoogst onaangenaam zijn

In Augustus staat het L1 debuut gepland, dus een paar foto's leek me wel leuk om eens te bekijken wat jullie aan de combinatie anders zouden willen zien.
Beetje inrijden ( met lang teugeltje
)ik denk... druk bezig met knotjes tellen! zoveel concentratie

Rowan lekker aan het draven. waar gaat die linkerhand naartoe?
Baan verkennen
Staan zit, staan zit
Stelling
en.. groeten, 4 kant

2de proef
een drafje, Rowan ziet het niet meer zitten en gaat in de relaxed stand

het grote mysterie, op de coupon stond een 5 voor het halthouden, met als commentaar " paard staat niet op 4 benen en vierkant"
we hebben het dus op de foto staan, als dit niet 4 kant is en op 4 benen, weet ik het ook niet meer

de punten: 192 en 179 ( die laatste snappen we dus niet, proef ging beter dan de 1e)
Nou.. brand maar los!

succes met je paardje
Alleen is dat wel iets wat paarden moeten leren, ook op wedstrijd! Veel paarden spannen die bovenlijn aan op wedstrijd. Gaat er uit naargelang de ervaring. Kilometers maken! Iets zegt me dat deze combi nog geen kilometers genoeg heeft.