Zondagavond is Celine [Pasamba @ bokt] bij mij en Sterion langsgeweest voor een fotoshoot. Voor de ITP foto's, klik hier
Nog even wat achtergrond informatie over Sterion. Sterion is een 16-jarige heethoofd, ik weet verder niks over zijn verleden, we weten alleen vrijwel zeker dat hij voor het rennen/draven gefokt is. Twee jaar geleden zat er nog geen galopknopje op, overkruisd en keihard galopperen zonder ontspannen. Ook in de stap en draf was de ontspanning ver te zoeken.
Dus ik ben enorm trots op wat wij bereikt hebben.
We trainen gewoon op B-niveau. We hebben ook een aantal wedstrijden gelopen, maar omdat het zo'n heethoofd is, was hij op wedstrijdterrein helaas niet te rijden. Vandaar dat we nu gewoon lekker thuis aan het trainen zijn.
We oefenen vooral op het lekker ontspannen lopen, wanneer hij niet in een al te drukke bui is, pakken we ook vaak wat oefeningen uit de L1 mee.
Galop is natuurlijk Sterion zijn mindere kant, maar toch maken we nog steeds vorderingen, het kan altijd beter.
Over mijn houding; mijn rechterbeen lijdt nog altijd een eigen leven. Ook moet ik goed om mijn rechterhand denken, dat ik niet ga tegenwerken.
In galop is mijn houding helemaal vreselijk, dit komt denk ik ook een beetje doordat het nog ontzettend veel moeite kost om hem lekker te laten lopen in galop.
Celine; ik vind de foto's echt supergaaf geworden! Heel erg bedankt!
Hier dan de foto's
:1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16. Nog even een foto van 2 jaar terug:
http://img181.imageshack.us/img181/3830 ... 002db7.jpg
Volgens mij is het gewoon een kwestie van op je kont gaan zitten, rechtop, ontspannen, handen netjes naast elkaar boven de schoft en voor je kijken.
)