Daarvoor deed ze het ook wel, maar dan hield ze het bij die rare bokkesprongen en sprongetjes met 4 benen tegelijk in de lucht.
Ik rijd haar nu soms met slof omdat ik haar anders niet bij me kan houden, maar dat is natuurlijk geen goede oplossing.
Van mijn instructrice mag ik niet meer met slof rijden anders denkt ze dat ze wanneer ze geen slof om heeft gewoon mag doen wat zij zelf wil.
(dus dat bokken, rennen, springen e.d.)
Maar afgelopen maandag had ik dus priveles en het was zoo erg!
Ik liep naar de bak, stapte daar op en gelijk sprong mevrouw een meter de lucht in. Daarna probeerde ze het nog een keer maar ik hield haar tegen (hoe weet ik eigenlijk niet

Dit word echt niets zo want ik vind het gewoon eng hoe ze doet. Ik ben echt niet snel bang maar ze was maandag zo erg. De hele tijd eruit naaien en dan hele gemene bokken!!!! Het verbaasde me echt nog dat ik er nog op zat. Gelukkig ben ik nog nooit van haar afgevallen wanneer ze zo deed, ik denk dat dat wel scheelt want ze weet niet dat ze zo iemand eraf kan krijgen (denk ik?)
Heeft iemand tips??
Thuis kan ik natuurlijk van te voren even longeren, dat is geen probleem. Maar zondag moeten we voor het eerst op wedstrijd en dan heb ik geen zin dat we hetzelfde krijgen!!