Problemen heb ik nog niet echt met hem, hij is 3 en doet wat ieder jong paard doet, wisselt lekker van moeilijke kant en is super braaf, leuke oefeningen mogen altijd gegeven worden natuurlijk. Mijn problemen zijn, ik knik in in mijn heup naar links. Oplossingen zijn erg welkom, al krijg ik die ook aangereikt van mijn instructrische, een ander probleem is dat ik op mijn vorige paard net een beetje rechtop zit en nu op deze door alle beweging direct weer voorover. Tips daarvoor zijn ook altijd welkom.

Zo denkt boy erover

Oeps bijna paal geramd

Nog half in de bocht, vet grappig deze foto heb ik exact hetzelfde van tarah...

Vinden jullie mij nou niet een hele grote neppe zandhengst
Na het zien van deze foto's heb ik besloten dat zodra boy uit ze zadel groeit er een nieuwe komt met een grotere inch en ik zet de afval toer in.. Heb op deze foto's enorm het idee dat mijn kont er niet inpast...
. Mijn paardje is inmiddels iets langer (sinds oktober) onder het zadel en inmiddels heb ik dat soort problemen opgelost. Ik ben op een gegeven moment veel lange lijnen gaan rijden op het land zodat je niet met de palen van de bak in de clinch kon komen en hierdoor moest hij echt op eigen benen gaan lopen. Maar ja, heb je het ene opgelost, ontwikkeld zich wel een volgend probleem. Tja, het is en blijft toch een jong paard. Heel veel succes, jullie zijn een leuke combinatie.