Dinsdag is Emmaa_ hier op bokt meegeweest naar Ayla om foto's van ons te maken. Emma heel erg bedankt meis, de foto's zijn super!
Ayla is een 6 jarige merrie en ze rijd met haar eigenaar B dressuur + 7 winstpunten. Ik verzorg haar nu aan aantal maandjes en het rijden gaat steeds beter.
We zijn nu bezig om meer ontspanning te krijgen en lekker het neusje naar beneden te krijgen. Ayla is best wel een pittige tante maar wilt graag voor je werken.
Deze periode word ze minder bereden wegens zwangerschap van de eigenaar. Nu heeft ze een beetje energie teveel en is ze onder het rijden erg fris.
Ook was ze dinsdag erg kijkerig want er gebeurde van alles. Het rijden ging daarom niet echt lekker, en heb ik niet fijn kunnen rijden op haar.
Maar vanaf nu ga ik haar meer rijden en voor het rijden eerst even longeren want dat is goed voor de spieren en dan is ze haar energie een beetje kwijt.
Want ze was gewoon erg rennerig, en probeerde onder het werk uit te komen.
Op de foto's is ook wel te zien dat ik haar erg moest tegenhouden want ze was erg voorwaarts, voor de rest moet ik zeker op mijn houding gaan letten.
Maar die ging verloren omdat ik mijn handen vol aan haar had. Ik moet bijvoorbeeld rechter op zitten, mijn handen meer dragen, voeten niet wegsteken.
En tenen naar binnen, handen bij elkaar, vooruit kijken en schouders naar achteren.
En dan kan ik nog wel even doorgaan maar ik beloof dat ik daar volgende keer zeker meer op ga letten. En mijn beugels 2 gaatjes langer.
Als jullie tips hebben zijn die zeker welkom!

Hier een duidelijk voorbeeld dat Ayla rennerig wordt en ik mezelf dus sterk moet maken.

Ben echt super gek op mijn meisie

En we hebben natuurlijk tussen door ook gestapt, halthouden, overgangen gereden etc.
Bedankt voor het kijken en tot snel. Hieronder de linken van onze vorige topics

Ayla (v. Rh Pajkovski) voor het eerst @ work
5-jarige NRPS Ayla (v. Rh Pajkovski) @ work
Melissa en Ayla @ work in Anky Jade *regen*
Melissa & Ayla @ leswork!
Groetjes Melissa & Ayla
leuk paardje heb je ook 

. deze week zouden we ook een lesje doen toch????