Sommige (nieuwe) dingen vindt hij nog moeilijk en dan probeert hij zijn neus eruit te halen, zodra hij zich overgeeft, maar het nog moeilijk vindt begin hij te poepen en uiteindelijk doet 'ie het gewoon, want hij kan het best wel, hij moet het alleen doen. Bovendien werken we er keihard aan om hem recht te houden/stellen, vooral op de rechterhand pak ik teveel stelling.
Overigens was hij vandaag wat suffer als normaal, misschien ook omdat het nogal benauwd was, maar toch wil ik jullie een kleine impressie van onze les geven.
Actief maken in de draf, zowel door korte overgangen draf-stap-draf, als voorwaarts naar de middendraf --> en lijkt hij nog steeds 1.62?
ik hang hier idd te ver naar achteren

Controle om op eigen benen te lopen

Galopwerk, waarbij we ook veel terug-voorwaarts-terug pakken, hij schakelt ook steeds beter terug naar de stap, waarbij hij van achter steeds beter zakt.

Een of andere wending

Terugnemen in galop

Werken aan de travers

Werken aan de travers, op zijn moeilijke kant

Richting appuyement

Happy, kantelt hier trouwens net een klein beetje

Door een S van hand veranderen

Wending

Schouderbinnenwaarts

In een eenvoudige galopwissel, de stap

Ondanks dat hij wat suf was, was hij heel fijn in de hand, heeft hij hard gewerkt en gaan we morgen daarom een lekker ontspannen buitenritje maken. Zondag staat er weer een wedstrijd op de planning.

op naar het Z