Op zondag 18 mei was ik uitgekozen om mee te mogen rijden aan een dressuurclinic van laurens van lieren. Deze clinic werd gehouden in manege de groote wielen in Rosmalen.
Om 12.00uur moesten we daar aanwezig zijn en kwam er eerst een clinic van yoni blom. Om 15.00uur moest ik met Utopia klaar zijn, en kon ik al buiten even losrijden. Rond 14.30uur zat ik op Toop en gingen we rustig losrijden. Daarna konden we de piste in.
Utopia vond het erg spannend in het begin, maar later begon hij best lekker te lopen alleen werd hij toen moe. Laurens vond ons een leuke combinatie, en vond dat ik een mooie houding had (hij vond dat ik erg mooie stille houding had, alleen dat ik me los moeten laten in mijn schouders)..
Na lang wachten staan de foto's van alle 3 de fotograven online, en kan ik ze aan jullie showen.
* Wide Utopia
* Matterhorn X Burggraaf
* 5 jaar (03-06-2003)
* Nu L1 + 9 dressuur
* L + 8 springen
De Foto's
Eerst even buiten zelf losrijden:
1.

2.

3.

En toen de piste in

4.

5.

6.

7.

Iets te veel stelling
8.

9.

10.

Even belonen tussendoor
11.

12.

13.

Toen nog buiten wat foto's gemaakt
14.

15.

Bedankt voor het kijken allemaal..
Ik denk dat het meeste commetaar al door Laurens is gemaakt deze dag. Zelf vind ik nog dat ik op mijn tenen moet letten, en erop met letten dat ik mijn armen niet TE stijf houd!!
Edit: http://www.sport.nl/osbeijing/laurensontheroad/?channel=osbeijing Aflevering 17 komt het op tv!

alleen heel ff gekeken vanaf afstandje