Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blingh schreef:Les nemen? lijkt me heel verstandig
pintogirl schreef:Een scherper bit is nooit de oplossing. Heb je de dierenarts er al naar laten kijken? Ligt het zadel goed? Zijn de tanden goed gecontroleerd? Heb je les?
pennylivurd schreef:Blingh schreef:Les nemen? lijkt me heel verstandig
Heb ik al 2 jaar en ga elke keer met haar naar de les maar we komen echt niet verder ze vlucht gewoon voor me hulpen en als ik haar weer wil in houden dan word ze heter, en doet ze haar hoofd omhoog.
Marigold schreef:wat gebeurd er als je instructrice erop rijd?
of als je zonder zadel rijd?
is de pony wel goed ingereden?
Elma_ schreef:Ga eerst eens met dr op de grond oefenen, als ze je dan gehoorzaam, stap je er weer op..
o0jamie0o schreef:dit is inderdaad erg moeilijk..
ik zou eerst iemand ernaar laten kijken
en als er niets aan de hand is dan misschien een andere
lesgever zoeken maar misschien kan je ook maar beter met de eigenaren overleggen dat jij niet alle kosten krijgt

x_Roosje_x schreef:Maar dan heb je wel zekerheid en kun je gewoon met zekerheid gronmdwerk e.d. gaan doen.
pennylivurd schreef:o0jamie0o schreef:dit is inderdaad erg moeilijk..
ik zou eerst iemand ernaar laten kijken
en als er niets aan de hand is dan misschien een andere
lesgever zoeken maar misschien kan je ook maar beter met de eigenaren overleggen dat jij niet alle kosten krijgt
ja okee maar ik krijg ook niet de kosten alleen ik bedoel ik wil hem niet veel te veel te laten betalen en stel voor dat er niks is daar gaat zijn geld. snap je ?

x_Roosje_x schreef:Nee ik heb een boek![]()
Idd Elma_
pennylivurd schreef:x_Roosje_x schreef:Nee ik heb een boek![]()
Idd Elma_
okee Weet iemand anders nog een site ofzo?
Marigold schreef:Nee zij is vroeger heel slecht mee omgegaan maar toen verzorgde ik haar niet ze gingen met zweep achter haar aan. En trekken in de mond. En zelf meisje heeft zo hard getrokken dat ze bloed had en waarschijndelijk doet ze ook zo met haar hoofd